Segmentarea campaniilor Google AdWords – o cale spre RENTABILITATE
Cum segmentezi Campania ta Google Ads?
Segmentarea eficientă a campaniilor Google AdWords reprezintă o cale esențială de urmat atunci când iți propui sa ai o campanie PPC rentabilă.
Să creezi la repezeală un grup de anunțuri – pe care, de multe ori, nici nu te mai obosești sa-l minim-personalizezi dându-i măcar un nume! – cu 2-3 cuvinte cheie și un anunț scris pe genunchi, poate părea, la o primă vedere, o idee atractivă.
O analiză mai atentă iți va dovedi ca te poate “arde la… buget!”.
Segmentarea Campaniilor AdWords
O minimă acțiune de segmentare este mai mult decât indicată dacă ești nou pe AdWords ți vrei un start bun al campaniei, click-uri la un preț decent, în concordanță cu concurențialitatea domeniului și poziția de afișare a anunțurilor pay-per-click.
Este astfel recomandat să încerci o “închidere a cercului“!

Segmentare Campanii Google Ads
Segmentare Campanie AdWords
Închiderea Cercului unei Campanii Google
Cercul perfect Google ads!
Echivalarea căutărilor internauților cu răspunsul campaniei și landing page

“Închiderea Cercului” într-o Campanie AdWords
Segmentarea unei Campanii Google Ads
Cum închizi cercul într-o Campanie Google AdWords?
Cu alte cuvinte, plecând de la produsul sau serviciul pe care-l vrei promovat prin campania Google AdWords, odată identificate cuvintele cheie de interes, prin segmentare, să reușești o echivalență a:
- cuvintelor cheie căutate de internauți;
cu

- titlul anunțurilor AdWords din campanie;
și

- landing page AdWords sau pagina de destinație din site;

Mai precis, între aceste trei elemente trebuie să existe un grad cât mai mare de echivalență; o concordanță între:
- ceea ce caută internautul pe Google
- ce-i răspunzi tu din campanie prin anunțul tău și
- ce găsește în pagina de destinație a site-ului.

Ești Nou pe Google Ads?
Folosești Deja Google Ads?
S-a Înecat ca Țiganul la Mal
Bineînțeles, odată făcut acest efort inițial de segmentare, ar fi bine să eviți proverbiala “înecare ca a țiganului la mal”.
Adică, printr-o atentă monitorizare a campaniei AdWords, plecând de la “căutările reale“, caracteristicile și parametrii de performanță ai campaniei de publicitate prin Google AdWords, să segmentezi în continuare grupurile de anunțuri pentru rezultate și rentabilitate din ce în ce mai bune… ceea ce iți dorim și ție!
Și nu uita, apelează cu încredere la Serviciile de Optimizare Google AdWords ale unei Agenții de Marketing Online Consacrată.