Segmentarea campaniilor Google AdWords – o cale spre RENTABILITATE

Segmentarea campaniilor Google AdWords – o cale spre RENTABILITATE

Cum segmentezi Campania ta Google Ads?

Segmentarea eficientă a campaniilor Google AdWords reprezintă o cale esențială de urmat atunci când iți propui sa ai o campanie PPC rentabilă.

Să creezi la repezeală un grup de anunțuri – pe care, de multe ori, nici nu te mai obosești sa-l minim-personalizezi dându-i măcar un nume! – cu 2-3 cuvinte cheie și un anunț scris pe genunchi, poate părea, la o primă vedere, o idee atractivă.

O analiză mai atentă iți va dovedi ca te poate “arde la… buget!”.

Segmentarea Campaniilor AdWords

O minimă acțiune de segmentare este mai mult decât indicată dacă ești nou pe AdWords ți vrei un start bun al campanieiclick-uri la un preț decent,  în concordanță cu concurențialitatea domeniului și poziția de afișare a anunțurilor pay-per-click.

Este astfel recomandat să încerci o “închidere a cercului“!

Segmentare Campanie Google Ads
Segmentare Campanii Google Ads

Segmentare Campanie AdWords

Închiderea Cercului unei Campanii Google

Cercul perfect Google ads!

Echivalarea căutărilor internauților cu răspunsul campaniei și landing page

Segmentare Campanii AdWords
“Închiderea Cercului” într-o Campanie AdWords

Segmentarea unei Campanii Google Ads

Cum închizi cercul într-o Campanie Google AdWords?

Cu alte cuvinte, plecând de la produsul sau serviciul pe care-l vrei promovat prin campania Google AdWords, odată identificate cuvintele cheie de interes, prin segmentare, să reușești o echivalență a:

  • cuvintelor cheie căutate de internauți;
cu
segmentare adwords
și
segmentare adwords - anunțuri google ads
sfaturi segmentare adwords - landing page google ads

Mai precis, între aceste trei elemente trebuie să existe un grad cât mai mare de echivalență; o concordanță între:

  1. ceea ce caută internautul pe Google
  2. ce-i răspunzi tu din campanie prin anunțul tău și
  3. ce găsește în pagina de destinație a site-ului.
segmentare google ads

Ești Nou pe Google Ads?

Folosești Deja Google Ads?

S-a Înecat ca Țiganul la Mal

Bineînțeles, odată făcut acest efort inițial de segmentare, ar fi bine să eviți proverbiala “înecare ca a țiganului la mal”.

Adică, printr-o atentă monitorizare a campaniei AdWords, plecând de la “căutările reale“, caracteristicile și parametrii de performanță ai campaniei de publicitate prin Google AdWords, să segmentezi  în continuare grupurile de anunțuri pentru rezultate și rentabilitate din ce în ce mai bune… ceea ce iți dorim și ție!

Și nu uita, apelează cu încredere la Serviciile de Optimizare Google AdWords ale unei Agenții de Marketing Online Consacrată.