fbpx
Termenii de căutare vs. Cuvintele cheie în Campaniile Google Ads

Termenii de căutare vs. Cuvintele cheie în Campaniile Google Ads

Termenii de căutare vs. Cuvintele cheie în Campaniile Google Ads

A fost odată, că de n-ar fi fost nu s-ar fi povestit…

A fost o Campanie de Promovare pe Google AdWords

Bun! Ne-am făcut binișor treaba și am setat, de bine de rău, o campanie Google AdWords.

Am creat și două-trei grupuri de anunțuri, potcovindu-le cu cuvinte cheie potrivite, ba unele recomandate de Însuși Măria Sa Google și al său Vajnic Ajutor de Nădejde – KeyWord Tool (sau Planificator de cuvinte cheie)!

Totul pare minunat, însă stând și cugetând, ne dăm seama că bugetul se scurge rapid, dar telefonul nu sună atât de des pe cât ne-am dori. Cu toate că am obținut click-uri și trafic către site-ul nostru, conversiile și vânzările nu corespund așteptărilor.

Termeni de Căutare Google Ads și Bugetul Campaniei

Atunci când ne confruntăm cu astfel de situații, este înțelept să aruncăm un ochi și pe “căutările reale” sau termenii de căutare.

Cu alte cuvinte, să ne îndreptăm atenția către cum caută cu adevărat potențialii clienți produsele și serviciile noastre pe internet, în loc să ne bazăm doar pe cuvintele cheie recomandate de Google.

Comparând aceste două aspecte, putem observa diferențe semnificative între ceea ce credeam că funcționează (cuvintele cheie recomandate) și ceea ce funcționează cu adevărat (căutările reale ale utilizatorilor / termenii de căutare).

O analiză atentă a termenilor de căutare reali ne poate dezvălui tendințele de comportament ale clienților noștri și ne ajută să ne ajustăm strategiile de marketing online pentru a maximiza conversiile și ROI-ul campaniilor Google Ads.

Cu-n Ochi la Slănină și cu Celălalt la Smântână?

Este important să fim atenți la detalii, pentru că lucrurile nu sunt întotdeauna așa cum par.

Să ne asigurăm că suntem ageri și rapizi în monitorizarea campaniilor Google Ads, pentru a ajusta cuvintele cheie și grupurile de anunțuri în funcție de căutările reale ale utilizatorilor.

De exemplu, putem identifica cuvinte cheie care atrag trafic irelevant sau cuvinte negative care ar trebui excluse pentru a reduce cheltuielile inutile.

În caz contrar, am putea investi bugetul în cuvinte cheie care aduc trafic, dar nu duc la conversii dorite. O atentă analiză a căutărilor reale ne poate ajuta să ne focalizăm investițiile pentru rezultate mai bune.

Concluzie

În lumea complexă a campaniilor Google Ads, căutările reale ale utilizatorilor pot fi cheia succesului. Nu ne putem baza exclusiv pe cuvintele cheie recomandate, ci trebuie să ne adaptăm strategiile în funcție de comportamentul real al potențialilor clienți.

Deci, să fim cu un ochi la slănină – cu cuvintele cheie recomandate – și cu celălalt ochi la smântână – cu căutările reale ale utilizatorilor – pentru a obține rezultate cât mai satisfăcătoare din campaniile noastre Google Ads!

Așadar, învățăm să ascultăm ce spun termenii de căutare, să ne adaptăm strategiile și să transformăm clicurile în conversii, pentru ca campaniile noastre Google Ads să fie cu adevărat profitabile!