Google Elimină Poziția Medie de Afișare a Anunțurilor
Google Continuă Să Schimbe Jocul
Google Ads schimbă din nou Ingredientele și speră ca Rețeta să aibă același gust. Începând cu 30 septembrie 2019 Elimină definitiv Poziția Medie de Afișare.
Dacă simți că în ultima perioada Campania ta de Promovare Google Ads îți dă înzecit mai multe bătăi de cap, poți sta liniștit… cel puțin dintr-o singură perspectivă. Nu ești singurul care simte asta.
Google va elimina până la sfârșitul anului Poziția Medie de Afișare, un indicator care a reprezentat dintotdeauna un element major de Optimizare a Campaniei. Efectele vor fi multe & decisive.
Ce Trebuie Să Faci Odată cu Eliminarea Poziției Medii de Afișare a Anunțurilor
Strategia ta AdWords trebuie să ia în calcul faptul că Inteligența Artificială (Google Machine Learning) va intra decisiv în joc așa că pregătește-te cu ce poți tu controla:
- Segmentarea corectă a Campaniilor și Grupurilor de Anunțuri;
- Redactarea Originală și Pertinentă a Noilor Tipuri de Anunțuri;
- Atenția Acordată Scorului de Calitate;
- Pagini de Destinație / Landing Page Corecte SEO, Coerente & Pertinente;
- Identificarea și Setarea Conversiilor (succesului) Campaniei;
- Grija pentru Imagine: campanii Display & Remarketing;
Felul cum îți structurezi campania, redactezi anunțurile și extensiile, grija pentru originalitate și pertinență, “tratamentul” asigurat utilizatorilor odată ajunși pe site, modalitatea în care înregistrezi succesul (conversiile) dar și grija și implicarea pentru propria imagine (campaniile de branding / display), toate acestea vor conta extrem de mult, cu mult mai mult decât poziția de afișare.
Citește aici în detaliu despre motivele pentru care Google face aceste modificări majore, și Elimină Poziția Medie de Afișare a Anunțurilor, care e istoria Poziției de Afișare, cu ce va fi înlocuit Indicatorul dar și consecințele pentru campania ta.
P.S.
Crezi că Eliminarea Poziției de Afișare îți va afecta Campania?