Puțin SEO e BINEVENIT!

Puțin SEO, Puțină Optimizare pe Google

Campaniile Google AdWords oferă avantajul de a ieși în întâmpinarea navigatorilor ce caută un anumit produs/serviciu sau o informație pe motorul de căutare. Astfel, anunțul tău va fi afișat, în funcție de scorul de calitate și bugetul, alocat înaintea rezultatelor organice.

Eu caut să cumpăr o bicicletă ușoara pentru o fetiță și găsesc în primele rezultate afișate în pagina de căutări Google – să zicem – 3 anunțuri / 3 site-uri magazine online diferite.

Ce se întâmplă cu utilizatorul odată ajuns în site?

Continuând exemplul de mai sus, odată descoperite cele 3 anunțuri, aleg să dau click pe unul din ele ! Ce se întâmpla după?

Mă aștept să găsesc o pagina care îmi oferă diverse modele de biciclete cu specificațiile tehnice aferente și prețul. Mă interesează însă și de la cine cumpăr /sau/ de ce sa cumpăr de aici…

Conceptele SEO ce răspund așteptărilor mele sunt Navigabilitate + Relevanța și constau în:

Navigabilitate SEO

Navigabilitatea SEO a site-ului  sau ușurința de a naviga prin site:
  • organizarea coerentă a site-ului:
    • categorii
    • sub-categorii
    • pagini de produse corect alocate în aceste categorii
  • « tunelul de vânzări » respectiv calea către click-ul final de achiziție al produsului:
    • să nu fie mai mare de 3 (maxim 4) click-uri
    • sa funcționeze foarte bine coșul de cumpărături iar
    • formularele de completat pentru achiziție să nu fie stufoase:
      • să nu necesite mult timp pentru completarea câmpurilor și
      • să nu solicite informații inutile
  • butoane/pagini utile amplasate la îndemâna vizitatorului:
    • Despre noi
    • Cum cumpăr
    • Termeni și Condiții
    • Sfaturi utile în alegerea unui tip de produs etc.

Relevanța SEO

Relevanța SEO sau conținut relevant pentru domeniul respectiv:
  • prezentarea/descrierea produselor sa fie unică și originală (este un aspect important pentru motoarele de căutare dar și pentru utilizatori)
  • pagini cu informații utile / reale despre producătorii / mărcile produselor disponibile la vânzare
  • un blog care sa permită un stil de adresare familiar către vizitatori și posibilitatea acestora de a-și spune părerea (buna sau nu…) este de asemenea, foarte util
Puțină Optimizare SEO
Știam eu c-o să-ți placă SEO!

Optimizarea SEO a paginilor Site-ului

NU trebuie sa uităm de optimizarea paginilor (SEO):
  • URL-uri;
  • Meta Tag-uri (title / description / keywords);
  • conținut coerent care sa NU fie supra-optimizat;

Lucrurile sunt mult mai complexe și « complicate de atât » de aceea dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-ne!

Meniu