Ad Split-Testing – Partea IV

Ad Split-Testing Google Ads

Campanii de Promovare Google AdWords – Ad Split Testing

După ce, în partea a III-a, am abordat aspectele legate de:

  • modificarea și testarea URL-urilor afișate,
  • rândurilor de descriere și
  • imboldurilor de acțiune (call to action) din anunțurile campaniei de linkuri sponsorizate,

continuăm cu exemple de testare a anunțurilor prin:

  • “jonglarea” semnelor ortografice,
  • lungimii titlului din anunțuri și, în sfârșit,
  • câteva sfaturi legate de posibilitatea testării paginilor de destinație a site-ului tău.

Ad Split Testing Google AdWords

Testare Anunțuri Google- SEMNE ORTOGRAFICE

Punct vs. Cratimă

Ofertă Valabilă Azi. Sună-ne Acum!Ofertă Valabilă Azi – Sună-ne Acum!

Punct vs. Semnul Exclamării

Gamă 100% Completă la Prețuri Mici.Gamă 100% Completă la Prețuri Mici!

Punct vs. Semnul Întrebării

Cel Mai Bun Atelier Auto din Buzău.Cel Mai Bun Atelier Auto din Buzău?

Cratimă vs. Două Puncte

Ofertă Valabilă Azi – Sună-ne Acum!Ofertă Valabilă Azi: Sună-ne Acum!

Semne Speciale: & vs. /

Colecție Completă: Pantofi &SandaleColecție Completă: Pantofi /Sandale
Ad Split Testing Google AdWords – TITLU mai LUNG vs. TITLU SCURT în ANUNȚURILE din TOP 3

Folosește semnele de punctuație pentru a controla lungimea titlului anunțurilor poziționate în top 3 rezultate.

Anunț Google Ads cu Titlu Scurt

Vrei Publicitate OnLine?
www.Red-Dot.ro/Preturi-Publicitate
Te Promovăm Transparent & Eficient

Vizitează-ne, Convinge-te & Aplică!

Anunț cu Titlu Lung

Vrei Publicitate OnLine ? – Te Promovăm Transparent & Eficient
www.Red-Dot.ro/Preturi-Publicitate

Vizitează-ne, Convinge-te & Aplică!
Ad Split Test PPC
Ok, ok, testul mai are nevoie de testare!
Ad Split Testing Google AdWords – PAGINA DE DESTINAȚIE

Într-o campanie PPC poți face câteva teste referitoare la pagina de destinație (design landing page) fără a fi nevoie de modificări ale site-ului.

Testează-ți pagina de destinație întrucât acest lucru reprezintă un element fundamental al oricărui business online!

Așadar:

Încercă diferite modalități de sortare a produselor în paginile de categorii:

  • ele mai vândute întâi;
  • cele mai ieftine întâi;
  • cele mai noi întâi;
  • cele cu comentariile cele mai bune întâi;
  • promoțiile întâi;

Trimite click-urile direct în către cele mai populare produse din categoria căreia îi faci reclamă.

Trimite click-urile făcute pe un anumit brand sau tip de produs către pagina dedicată.

Încearcă să trimiți click-urile și către pagina acasă (DA, s-ar putea să funcționeze!)

Acestea au fost ideile noastre, ia-le în calcul, parcurge-le cu atenție și suntem sigur că îți vor veni și altele; unele mai bune, altele mai puțin bune însă important e să încerci, să testezi, să vezi ce merge, ce-ți aduce ție click-uri și trafic pertinent.

Adu-ți aminte că Roma n-a fost construită într-o zi, așadar înarmează-te cu răbdare și-o să reușești. Și, nu uita, ne găsești întotdeauna aici, te primim cu un espresso și-o vorbă bună! ????