Ad Split-Testing Google Ads
Campanii de Promovare Google AdWords – Ad Split Testing
După ce, în partea a III-a, am abordat aspectele legate de:
- modificarea și testarea URL-urilor afișate,
- a rândurilor de descriere și
- a imboldurilor de acțiune (call to action) din anunțurile campaniei de linkuri sponsorizate,
continuăm cu exemple de testare a anunțurilor prin:
- “jonglarea” semnelor ortografice,
- a lungimii titlului din anunțuri și, în sfârșit,
- câteva sfaturi legate de posibilitatea testării paginilor de destinație a site-ului tău.
Ad Split Testing Google AdWords
Testare Anunțuri Google- SEMNE ORTOGRAFICE
Punct vs. Cratimă | ||
Ofertă Valabilă Azi. Sună-ne Acum! | Ofertă Valabilă Azi – Sună-ne Acum! | |
Punct vs. Semnul Exclamării | ||
Gamă 100% Completă la Prețuri Mici. | Gamă 100% Completă la Prețuri Mici! | |
Punct vs. Semnul Întrebării | ||
Cel Mai Bun Atelier Auto din Buzău. | Cel Mai Bun Atelier Auto din Buzău? | |
Cratimă vs. Două Puncte | ||
Ofertă Valabilă Azi – Sună-ne Acum! | Ofertă Valabilă Azi: Sună-ne Acum! | |
Semne Speciale: & vs. / | ||
Colecție Completă: Pantofi &Sandale | Colecție Completă: Pantofi /Sandale |
Ad Split Testing Google AdWords – TITLU mai LUNG vs. TITLU SCURT în ANUNȚURILE din TOP 3
Folosește semnele de punctuație pentru a controla lungimea titlului anunțurilor poziționate în top 3 rezultate.
Anunț Google Ads cu Titlu Scurt
Vrei Publicitate OnLine? www.Red-Dot.ro/Preturi-Publicitate Te Promovăm Transparent & Eficient Vizitează-ne, Convinge-te & Aplică!
Anunț cu Titlu Lung
Vrei Publicitate OnLine ? – Te Promovăm Transparent & Eficient www.Red-Dot.ro/Preturi-Publicitate Vizitează-ne, Convinge-te & Aplică!

Ok, ok, testul mai are nevoie de testare!
Ad Split Testing Google AdWords – PAGINA DE DESTINAȚIE
Într-o campanie PPC poți face câteva teste referitoare la pagina de destinație (design landing page) fără a fi nevoie de modificări ale site-ului.
Testează-ți pagina de destinație întrucât acest lucru reprezintă un element fundamental al oricărui business online!
Așadar:
Încercă diferite modalități de sortare a produselor în paginile de categorii:
- ele mai vândute întâi;
- cele mai ieftine întâi;
- cele mai noi întâi;
- cele cu comentariile cele mai bune întâi;
- promoțiile întâi;
Trimite click-urile direct în către cele mai populare produse din categoria căreia îi faci reclamă.
Trimite click-urile făcute pe un anumit brand sau tip de produs către pagina dedicată.
Încearcă să trimiți click-urile și către pagina acasă (DA, s-ar putea să funcționeze!)
Acestea au fost ideile noastre, ia-le în calcul, parcurge-le cu atenție și suntem sigur că îți vor veni și altele; unele mai bune, altele mai puțin bune însă important e să încerci, să testezi, să vezi ce merge, ce-ți aduce ție click-uri și trafic pertinent.
Adu-ți aminte că Roma n-a fost construită într-o zi, așadar înarmează-te cu răbdare și-o să reușești. Și, nu uita, ne găsești întotdeauna aici, te primim cu un espresso și-o vorbă bună! ????