Ad Split-Testing în Campanii Google Ads
Anunțurile în Campanii Promovare Google AdWords
Testează-ți Anunțurile ca să fii Rentabil!
În articolul anterior am acoperit exemplele de anunțuri pentru a testa:
- ordinea cuvintelor cheie,
- “adjectivele” din titlu și
- cuvintele cheie întregi sau parțiale folosite în titlul anunțurilor Google.
Continuăm aici și oferim exemple referitoare la testarea URL-urilor afișate, a rândurilor de descriere și a sloganului de acțiune (call to action) din anunțurile PPC.
Google AdWords – Ad Split Testing – URL-uri… DEZBRĂCATE sau ÎMBRĂCATE în CUVINTE CHEIE
Vrei Optimizare Goolge AdWords? Creăm, Șurubărim, Optimizăm Google AdWords. Hai în Site, Convinge-Te & Sună-Ne Acum! www.Red-Dot.ro
Vrei Optimizare AdWords? Creăm Șurubărim Optimizăm: AdWords. Hai în Site, Convinge-Te & Sună-Ne! www.Red-Dot.ro/Optimizare-AdWords
Vrei Promovare Facebook? Creăm Șurubărim Optimizăm: Facebook Ads. Hai în Site, Convinge-Te & Sună-Ne! www.Red-Dot.ro/Suntem-Certificați
Vrei Promovare Magazin Online? Creăm Șurubărim Optimizăm: AdWords. Hai în Site, Convinge-Te & Sună-Ne! www.Red-Dot.ro/Auditare-Gratuită
Google AdWords – Ad Split Testing – SCHIMBĂ RÂNDURILE DE DESCRIERE ÎNTRE ELE
Nu Știi Ce Este AdWords? Iți Explicăm Rapid, Scurt & Concis. Hai în Site, Lămurește-Te & Aplică! www.Red-Dot.ro/Ce_Este_AdWords
Google AdWords – Ad Split Testing – SCHIMBĂ RÂNDURILE DE DESCRIERE ÎNTRE ELE
Nu Știi Ce Este AdWords? Hai în Site, Lămurește-Te & Aplică! Iți Explicăm Rapid, Scurt & Concis. www.Red-Dot.ro/Ce_Este_AdWords

Cred că testarea asta a cam luat-o razna!
Google AdWords – Ad Split Testing – CALL TO ACTION
Cel Mai Bun Mecanic. Sună-mă Acum!
Cel Mai Bun Mecanic. Sună-mă Azi!
Cel Mai Bun Mecanic. Cere Evaluare!
Cel Mai Bun Mecanic. Solicită Preț!
Sau încearcă aceste Call To Action
Cumpără
Rezervă
Comandă
Începe
Sună
Cere (Solicită)
Rezervă
Fă Rezervare
Alătură-te
Încearcă
Ia (-ți)
Descarcă
Vezi
Înscrie-te
Vezi
Află
Cere Estimare
Ia Startul
În ultima parte a articolului vom exemplifica elemente de testare referitoare la:
- semnele ortografice
- lungimea titlului anunțurilor poziționate în TOP 3 rezultate dar și
- pagina de destinație a campaniei