Cum am ajuns la o Valoare a Conversiei / Cost de peste 12 lei într-o Campanie Smart Shopping
Studiu de caz promovare magazin online prin campanii Google Ads
Ai un magazin online? Vrei să vezi cum obții 12 lei în comenzi la fiecare 1 leu investit în reclamă?
- Studiu de caz: Campanii Google Shopping cu ROI 12:1 (ROI = return of investment)
- Clientul nostru a obținut 70. 000 lei în comenzi din site la 5. 000 lei investiți în buget!
Rețeta Red-Dot.ro: cei mai buni specialiști în promovarea magazinelor e-commerce!
Clientul nostru deține un magazin online axat pe comercializarea echipamentelor premium de protecție și încălțăminte de lucru
Exemplu afișare anunțuri shopping ads echipamente de lucru & haine de lucru
Se poate observa că pe principalele campanii Google Smart Shopping, înregistrăm o valoare a conversiei pe cost de peste 12 lei, respectiv 10,72 lei. Asta înseamnă că la fiecare leu investit în această campanie, clientul a obținut 12 lei, respectiv aproape 11 lei din comenzi.
Cealaltă campanie importantă din cont, o campanie clasică de Search (mai exact, o campanie mixtă Search-Display) are o medie de 3,41 lei pe același indicator extrem de important.
Rezultate Campanii Smart Shopping: 1 leu investit în buget generează 12, respectiv 10 lei în comenzi
Asta înseamnă că, per total cont, la fiecare leu investit de client în reclama Google Ads am obținut pentru client 8,9 lei în comenzi prin campaniile de Search (search / display) și Smart Shopping.
Iar pe campaniile Smart Shopping, fiecare leu investit a generat, in medie, peste 11 lei (12+10/2=11 lei) în comenzi!
Alte rezultate ale contului:
- Conv value/cost de 8.9
- Nr conversii de 875
- Rata de conversie de 2.5%
- Venituri de 199,281 lei
- Buget cheltuit de 22,386 lei
Aceștia sunt printre cei mai importanți indicatori folosiți în analiza contului.
Cum am ajuns la aceste rezultate?
Am creat două campanii de Smart Shopping care licitează folosind strategia Maximize Conversion Value la care s-au adăugat componentele de Target ROAS după ce campania a adunat destul istoric. Acestea sunt axate pe cele mai vândute categorii ale clientului. Am completat strategia cu o campanie de search cu grupuri de anunțuri pe mai multe categorii importante din site.
Ai Afacere cu Servicii?
Ai Un Magazin Online?
Ce vom mai face?
In cazul acestui cont, în funcție de disponibilitatea de investiție a clientului, vor mai fi create campanii de Dynamic Search Ads și Shopping pentru All Products.
Cum obții și tu aceste rezultate?
- Gândirea strategiei de campanie pentru e-commerce (magazin online) e complet distinctă de cea a unui site de prezentare
- Fără existența unui specialist Google Ads care e și programator îți poți lua adio de la setarea corectă a campaniilor (Smart) Shopping Google Ads și, deci, de la funcționarea acestora la 100% din eficiență
- 9/10 clienți e-commerce aveau campaniile (Smart) Shopping Google Ads setate greșit, în special pe componenta Comerț Electronic ceea ce face imposibilă optimizarea ROI (ROAS) corectă / completă a acestora
Apelează la specialiști!
Red-Dot are 10 ani de experiență și specialiști Google Ads care sunt și programatori
Campaniile de promovare tip e-Commerce pe Google și Facebook a unui magazin online au întotdeauna:
• O gândire specială
• O strategie distinctă
• O structură și gestionare aparte
Ca Agenție cu o experiență de 10 ani (suntem în această formulă din feb. 2012) ȘTIM că magazinul tău online va fi promovat cu succes și rezultate dacă urmăm 3 pași simpli:
- Setare cont Google Merchant Center / Facebook Commerce Manager și extragere feed produse
- Definire și cuantificare corectă a conversiilor și, mai ales, setare corectă a comerțului electronic în Google Analytics
- Definire strategie și optimizare campanii de Google Shopping Ads / Smart Shopping & Facebook Ads
Vrei să discuți cu noi?
Vrei să vezi cum îți putem aduce și ție asemenea rezultate?