Care e strategia corectă de optimizare a campaniilor Google Ads pentru un magazin online?
Agenția noastră are aproape 10 ani de experiență directă (suntem activi în această formulă încă din februarie 2012) în campaniile de promovare Google Ads sau Facebook Ads.
Experiența ne-a dovedit că pentru promovarea cu succes a afacerii tale e nevoie de o strategie diferită:
- dacă ai un site de prezentare care promovează servicii
sau
- dacă ai un magazin online care vinde direct produse
Vrei Campanie Smart Shopping cu Valoare a Conversiei / Cost de peste 12 lei?
Vrei creare site prezentare sau web shop? Vrei servicii web design?
Strategia corectă de promovare a magazinului tău online
Structura de bază a unui cont Google Ads dedicat promovării unui magazin online
Iată, pe scurt, strategiile aplicate de noi în campaniile Google Ads dedicate magazinelor online:
- Campanii de Smart Shopping optimizate pe valoarea tranzacțiilor (Maximize Conversion Value) pentru categoriile pe care a dorit clientul sa se axeze – Setare Target ROAS după ce campania a adunat istoric;
- Campanie de Standard Shopping care include toate produsele pentru a putea acoperi întreaga plajă de produse pe rețeaua de Shopping Ads;
- Campanie de Dynamic Search Ads pentru un matching eficient al reclamelor cu potențialii clienți;
- Campanie de Search împărțită în grupuri de anunțuri pentru fiecare categorie de produs (vine în completarea campaniei de DSA);
Cum optimizezi corect campaniile de promovare a magazinului tău online
Sfaturi de bază privind optimizarea corectă a reclamelor Google Ads dedicate magazinelor online
Odată creat scheletul de bază a campaniilor din contul tău Google Ads, e nevoie să aplici constant optimizări astfel încât reclama să poată performa la nivelul dorit. Iată cum procedăm noi:
- Menține un scor de calitate (quality score) mare!
- Menține puterea anunțului (ad strenght) la maximum;
- Verifică termenii de căutare (search terms)pentru a vedea cât de relevante sunt căutările pentru afacerea ta;
- Creează și actualizează corespunzător listele de cuvinte cheie negative;
- Monitorizează în permanență valoarea conversiei / cost pentru a menține profitabilitatea ridicată a campaniilor;
