Cum optimizezi landing page din site pentru generarea de lead-uri
În prezent, oamenii petrec din ce în ce mai mult timp online dar, în același timp, este din ce în ce mai dificil să le captezi și păstrezi atenția atunci când ajung pe site-ul tău. Când le captezi totuși atenția, este chiar mai dificil să le preiei informațiile de contact și să-i transformi astfel în lead-uri (prospecți, clienți potențiali). Landing page nu sunt întotdeauna cele mai populare formulare de contact / înscriere dar au marele avantaj că pot accelera procesul de generare de clienți potențiali prin: design eficient, formulări de conținut inteligente și strategie de captare lead-uri.
Site-ul tău – fațada magazinului, Landing Page-ul tău – vitrina de prezentare
Landing Page cu adevărat bine optimizate din site ar trebui să convertească utilizatorii interesați în clienți potențiali (lead-uri). Gândește-te în felul următor: site-ul tău este fațada magazinului unde vrei să intre clienți. Un landing page bun este vitrina de prezentare din fațadă care îmbie și întâmpină clienții, elimină posibilele confuzii și-i arată imediat clientului ceea ce vrea să afle. În cele din urmă, va converti utilizatorii interesați în lead-uri valoroase.
Principalele reguli pentru creșterea numărului de lead-uri

- Creează un conținut textual clar și concis care transmite valorile tale
- Atrage / angajează clientul cu un video
- Limitează posibilitățile de navigare (ieșire din pagină) și adaugă un call-to-action clar
Creează un conținut textual clar și concis care transmite valorile tale
Pentru a obține rezultate foarte bune, pagina de destinație (landing page) ar trebui să transmită ușor și rapid punctele forte ale ofertei afacerii tale. Fii concis și evită jargonul. Un landing page bine construit trebuie să transmită rapid utilizatorilor ce informații trebuie să ofere și de ce, cum îi va ajuta la rezolvarea problemei și ce anume primesc în schimb. Prima impresie pe care clienții și-o vor face despre compania ta va fi aceea determinată de landing page, așa că e important să iei în calcul temerile și fricile specifice clienților pe domeniul tău de activitate. Foarte importantă este și transparența: oferă imediată informații clare și cuprinzătoare, mai ales atunci când vine vorba de costuri (/suplimentare).
Vezi aici Landing Page Red-Dot.ro servicii Promovare Google &Facebook
Vezi Aici Landing Page Red-Dot.ro pentru servicii Creare Site & Webdesign
Atrage / angajează clientul cu un video
O imagine e cât o mie de cuvinte. Un video, cât un milion!
Adaugă imagini și videoclipuri convingătoare pe landing page și-ți vei crește rata de conversie. Studiile și practica dovedesc că paginile de destinație de top sunt cele care folosesc conținut video. Ține minte că, nu de puține ori, atât imaginile cât și videoclipurile, dacă nu sunt relevante, pot provoca mai degrabă confuzie suplimentară în loc de un imbold clar la acțiune din partea utilizatorilor.
Limitează „căile de scăpare” din landing page și adaugă un call-ti-action clar
Scopul unui landing page este de a convinge utilizatorul să-și lase informațiile de contact în schimbul ofertei tale. Posibilitățile de navigare din pagină (spre alte pagini) trebuie limitate la maximum și, în același timp, îndemnul (call-to-action) trebuie să fie clar formulat și foarte vizibil. Un îndemn de tipul „Cere Oferta”, „Înregistrează-te”, „Descarcă” în partea de sus, de mijloc și de jos a landing page cu siguranță va genera mai multe leaduri pentru că utilizatorii nu trebuie să caute după următorul pas.