Campaniile Google Ads – primul pas spre cunoaștere!

Ca în orice domeniu și în Marketingul Digital exista un trend, un fenomen al pieței, dat de o majoritate.

Dacă citești aceste rânduri probabil vrei să înțelegi cum sau de ce să cheltui banii pe anunțuri Google Ads? Ce iți oferă Google Ads?

Este simplu, imaginează-ți ca ești în piața de legume-fructe și vrei să vinzi și Tu, printre mulți alți producători / vânzători de legume-fructe merele tale roșii, dulci și naturale.

Însă standul tău nu este amplasat chiar la intrarea în piața, pe unde trec toți clienții, existând riscul ca aceștia nici să nu ajungă pe la tine. ????

Dar ți-ai dori aceasta poziționare bună a standului.

Ei bine, acesta este unul dintre avantajele anunțurilor plătite la Google, te aduce fix în prima linie sub ochii potențialilor clienți. Interesant nu? ????

Dar cum faci să convingi clientul ca merele tale sunt și dulci și naturale?

Dar dacă nu sunt tocmai cele mai roșii și dulci, cum îi faci pe oameni să cumpere de la tine?

Dar dacă nici prețul nu este cel mai mic, cum îi convingi totuși să cumpere de la tine? și multe De Ce-uri care au un răspuns și pe care vrei să îl afli dar asupra cărora vom reveni.

Pana atunci să răspundem la o “altă întrebare” ????

Când să faci campanii Google Ads?

Oricând vrei mai mult:

  • mai mulți clienți care să iți viziteze site-ul
  • mai multe comenzi pe site
  • mai multe interacțiuni cu clienții

Pe scurt mai multe vânzări.

Pentru orice antreprenor, prestator de servicii, mic întreprinzător, liber profesionist, producător, reclama plătită este o soluție foarte utila de început, mai ales de început de drum și nu numai.

Ești în etapa în care vrei să te faci cunoscut, vrei să afle lumea despre tine.

Iată primii pași, de bun simt, cu care toți încep promovarea:

  • o pagina oficiala pe rețelele de Socializare (Facebook, Instagram)
  • un site de prezentare și/sau după caz de vânzări online
  • cu excepții, un canal pe youtube, unde poți posta filmulețe cu activitatea sau produsele tale

De exemplu:

  • Ești organizator de evenimente și ai filmări de prezentare sau deții o locație de evenimente și de asemenea ai filmări cu acestea.
  • Ești producător, poți face un filmuleț de prezentare despre evoluția și procesul de producție un How It’s Made original.
  • Exemple sunt multe dar acesta este un alt subiect de dezbatere.

Atât Google cât și Facebook iți ușurează / facilitează mult acest proces de promovare, prin diverse posibilități de selecție a audientei. Ai astfel șansa de a te adresa, de a viza exact publicul /clienții pe care îi dorești. De exemplu poți selecta segmentul de vârstă al potențialilor clienți, localizarea geografica, studii, etc.

Sunt atât de buni încât îți oferă chiar libertatea de a alege bugetul, suma maxima pe care tu  vrei să o cheltui pentru aceasta promovare. Nu-i așa ca este tentant și interesant?????????

Greu să reziști unei astfel de oferte, nu?

Încerci!

Altceva decât să iți crească vânzările nu se poate întâmpla.

Toate bune și frumoase.

Ba chiar mai citești un pic pe internet, 2-3 articole despre subiect, cum poate fi acesta ???? și dai drumul la treaba.

Toți avem acest entuziasm de început, în care le facem noi pe toate…producție, vânzare, marketing, logistica, contabilitate.

Devenim one-man show și ne încărcăm cu toți acești saci care, nu că sunt grei, dar iți consuma mult timp. Iar într-o afacere, timpul este un atu pe care trebuie să îl ai în mânecă, pentru a putea face ceea ce știi cel mai bine. Pentru a te dedica afacerii tale.

Să fim serioși, dacă iți deschizi o clinica medicala nu te apuci să înveți medicina din tutoriale pe internet, ci probabil că ai deja experiență în domeniu.

Marketingul de la început de drum poate reușești și ai timp să îl faci, însă nu de puține ori ajung la noi clienți care au un site făcut nu cu cineva care știe Web Design, SEO și Google AdWords, ci de către un X oarecare, la un preț foarte bun, dar care ii ajută mai deloc în tot acest proces de promovare. Apoi, fac  2-3 anunțuri Google Ads cu un impact de reușita însă după un timp se pierde dinamica. Ceea ce este de așteptat ????

Când ești Nou pe Google AdWords și când traficul de clienți generat de Google Ads ajunge pe un site slab optimizat (sau deloc optimizat) acesta nu va genera la rândul sau vânzările/comenzile dorite.????

Iar tu nu mai ai timpul necesar să aloci dezvoltării de noi cunoștințe pentru această activitate de promovare.

Pentru asta exista alți oameni ca și tine, care au ca activitate principală fix aceste servicii de care ai nevoie și care iți consuma mult timp.

Contabilitatea și logistica sunt chiar printre primele pe care le externalizezi. Lucru foarte bun! Dar oare suficient pentru a dispune de mai mult timp?

Experiența unei agenții de marketing online, a unei echipe de oameni care fac zilnic campanii Google Ads, remarketing, Campanii Facebook pentru zeci de clienți, pe diverse domenii și de ceva ani de zile este un atu pe care iți recomand să îl ai.

O schimbare pe care poți să o faci, o viziune profesionistă și imparțială din exterior despre afacerea ta, un nou colaborator și partener de business! ????????????

Meniu