Campanii Smart Shopping Ads

Campanii Promovare Google Shopping Ads pentru Magazine Online

Cum și unde apar Google Shopping Ads

De prin vara acestui an (2019) ai putut observa un nou tip de rezultate atunci când cauți un produs pe Google. Sunt rezultate care semănă celor de tip imagine, însă sunt sponsorizate. Iată un exemplu:

Google Shopping Ads

Anunțurile Shopping Ads Apar DEASUPRA Celorlalte Anunțuri Google?

Analizând cazul de mai sus, să presupunem că Gigel și-ar dori să cumpere un laptop Asus, drept urmare a făcut o căutare pe Google cu numele produsului pentru a găsi informații.

Rezultatul: anunțul text cu care am fost până deunăzi obișnuiți este surclasat de anunțurile de tip Shopping, care îi vor oferi lui Gigel informațiile de maxim interes:

  • imaginea
  • descrierea
  • prețul și
  • numele companiei care vinde produsul respectiv.

Google Shopping Ads pot APĂREA și în partea dreaptă

Nu întotdeauna vom primi ca prim rezultat anunțurile de acest tip. Ele pot apărea și în dreapta rezultatelor plătite, în căutările de tip imagine, în rețeaua de Display (prin campanii de Smart Shopping) sau deloc.

Important este că utilizatorul poate:

  • vedea produsul și
  • consulta prețurile sau modelele chiar de la prima căutare.

Exemplu de afișare în partea dreaptă a rezultatelor plătite:

Afișare Anunțuri Shopping Ads

Ce-ți Trebuie pentru a Avea o Campanie Google Shopping Ads?

Cele trebuincioase pentru a avea o campanie de Shopping Ads pusă la punct:
  1. Cont de Google Ads.
    • Poți crea un cont accesând https://ads.google.com,
  2. Cont de Google Merchant Center
    • După cum sugerează și numele, este locul unde urci informații despre produsele tale pentru ca Google să le poată promova
    • Ca să creezi un cont, accesează https://merchants.google.com/.
  3. Feed de produse:
    • O dată ce ai introdus datele companiei în Google Tag Manager, ești gata să îți pui produsele online, iar pentru asta ai nevoie de un feed .
    • Feedul trebuie să fie urcat într-un format compatibil (ex: .xml, Google Sheets, etc.).
    • Detalii despre Crearea unui feed.

Campanii Shopping Ads

  1. Înregistrarea și urmărirea vânzărilor! (Convertions în Google Ads și/sau Transactions în Google Analytics)
    • Nu este un truism să spunem că avem nevoie de o strategie sănătoasă de marketing pentru a avea rezultate.
    • Mulți își imaginează că a fi în topul rezultatelor plătite este suficient pentru a avea rezultare, dar nu este deloc așa. Recomandăm să urmăriți cu atenție rezultatele și să folosiți o strategie de licitare automată pentru a vă maximiza rezultatele.
    • Despre comerțul electronic în Google Analytics.
  2. Contul de Google Merchant Center, eventual Analytics, trebuie să fie conectat cu contul de Google Ads.

Creare Campanie Shopping Ads

Tot ce rămâne de făcut acum este campania de Shopping Ads propriu-zisă.

Pentru aceste campanii nu trebuie să mai obosești căutând cuvinte cheie, creând bannere sau anunțuri text. Campania se bazează direct pe conținutul informației folosite în Google Merchant Center, Google creează automat anunțuri imagine pentru a arăta utilizatorului produsele cele mai relevante.

Promovare Magazin Online și Google Shopping Ads

Dacă ai un magazin online și nu ai o astfel de campanie încă, îți recomandăm să te grăbești, este poate una dintre cele mai eficiente modalități de a te promova prin intermediul Google, iar dacă ai deja o campanie de Shopping Ads și nu ești mulțumit de rezultate sau vrei să afli mai multe, apelează la un audit gratuit!

Meniu