Avantajele Campaniilor Performance Max Google Ads
Ce sunt campaniile Performance Max Google Ads?
Campaniile de Performance Max reprezintă cel mai nou tip de campanie disponibil în platforma Google Ads. Acest tip de campanii și-au dovedit performanța înlocuind campaniile clasice de Smart Shopping.
Campaniile Performance Max Google Ads îmbină algoritmii de inteligență artificială și afișarea reclamelor pe toate canalele disponibile de promovare.
Cum setezi campaniile Performance Max Google Ads?
Ce trebuie sa setezi în campania Performance Max:
- Obiectivul de conversie și bugetul;
- Assets Groups (titluri, descrieri, imagini, video, logo);
- Feed de produse (dacă este cazul);
- Audience Signals;
- Targetarea geografică;
Care sunt avantajele campaniilor Performance Max Google Ads?
Avantaje Campanie Performance Max:
- Profitabilitate mare a campaniilor dacă acestea sunt setate corect;
- Afișare pe toate canalele disponibile în ecosistemul Google (Display, Shopping, Search, Gmail, Youtube, etc.);
- Mentenanță mai scăzută față de restul campaniilor;
Care sunt dezavantajele campaniilor Performance Max Google Ads?
Dezavantaje Campanie Performance Max:
- Fiind campanii automate care folosesc la maxim inteligența artificială, avem nevoie de o perioadă de 4-6 săptămâni în care să lăsăm campania să ruleze cu fluctuații ale performanțelor până se stabilizează;
- Momentan procedeul adăugării de cuvinte cheie negative este destul de anevoios și se poate face doar prin contactul și intervenția echipei de suport de la Google;
Sfaturi pentru succesul campaniei tale Performance Max
Tips&Tricks Campanii Performance Max:
- În cazul campaniilor de Performance Max pentru magazine online este recomandat să se aplice o segmentare a produselor disponibile în funcție de categorie, marjă de profit, etc.;
- În momentul setării “Audience signal” este recomandat să se folosească cuvinte cheie relevante (care eventual s-au mai aflat în cont și au produs rezultate) și o sursă de date relevantă (de exemplu, toți utilizatorii care au vizitat sau au cumpărat din categoria respectivă în trecut);
- După ce campania se stabilizează se poate face trecerea către Target CPA sau Target ROAS în funcție de istoricul performanțelor;
- Optimizează elementele reclamei după 2-3 săptămâni în funcție de indicatorul “Ad Strength” din raportul campaniei;
- Evită sa aloci un buget scăzut campaniei;
- Pornește o campanie de Perfomace Max doar dacă exista istoric în cont;
Agenția Red-Dot.ro – Exemplu de performanțe obținute pentru clienții noștri într-o campanie Performance Max
Performanțe în conturile Red-Dot:
100 leu investit în costul reclamei generează 1200 lei în coșul de cumpărături:
După cum se poate vedea în captura de ecran alăturată, cele două campanii Performance Max Google Ads setate de Red-Dot au performanțe deosebite: raportul valorii conversiilor pe costul reclamei este de 12,1 leu, respectiv 9,83.
Asta înseamnă că, pentru prima campanie. clientul a investit 770,55 lei în reclamă (bugetul consumat) și a obținut comenzi în valoare de 9325 lei, respectiv, în cea de a doua campanie, la o investiție în reclamă de 879,41 lei a obținut comenzi în valoare de 8647 lei!