Când Aplici Automat Recomandările Google Ads
Din ce în ce mai mult, în ultima vreme, Google Ads încorporează machine learning în managementul zilnic al conturilor. În ultimul an, modificările au inclus:
- Anunțuri: Responsive Search Ads sunt tipul de anunț implicit;
- Keyword: Modified broad match eliminat în favoarea phrase match;
- Smart-Shopping: Dezvoltarea campaniilor de Smart Shopping;
- Setări: Diversificarea tipurilor automatizate de licitare;
Tipuri de Recomandări Google Ads Automate Disponibile
Google a introdus recent o caracteristică pentru aplicarea automată a sugestiilor sale în fila „Recomandări”, oferind 17 tipuri de aplicații automate în trei categorii:
- Licitarea și bugete;
- Cuvinte cheie și direcționare;
- Anunțuri și extensii;
În exemplul de mai jos, am ales să aplic automat patru recomandări în categoria „Cuvinte cheie și direcționare”. Categoria „Cuvinte cheie și direcționare” conține nouă opțiuni de aplicare automată.
Unde Vezi ce Recomandări s-au aplicat automat?
Poți vizualiza toate acțiunile aplicate automat – trecute și prezente – în fila „Istoric”, care include recomandarea, categoria, numărul total de aplicații automate, aplicările automate în ultimele șapte zile, ultima aplicație automată și datele de înscriere.
Recomandările auto-aplicate au impacturi diferite. De exemplu, nu ai cum să dai greș dacă îi dai libertate lui Google să elimine cuvintele cheie redundante. Crearea automată de anunțuri dinamice, da.
Recomandări Automate Google Ads – Licitarea și bugetele
Sfatul nostru ar fi să lași departe recomandările Google „Licitare și bugete” deoarece sunt prea importante pentru a putea fi aplicate automat. De exemplu, pentru o strategie de licitare cost-pe-achiziție (CPA) care pierde volumul de clicuri, Google va recomanda probabil o creștere a CPA. Această recomandare poate genera mai multe clicuri, dar ar putea crește și cheltuielile peste buget. Recomandările privind strategia de licitare conduc la prea multă volatilitate atunci când sunt aplicate automat.
Recomandări Automate Google – Cuvinte cheie și direcționare
Recomandările „Cuvinte cheie și direcționare” pot fi utile pentru „igiena” contului. Opțiunea de „eliminare” elimină cuvintele cheie care nu sunt difuzate, redundante și conflictuale. Opțiunea de „implementare” poate fi utilă pentru adăugarea de cuvinte cheie pozitive și negative, precum și pentru opțiuni de potrivire amplă și expresie. Dar, în mod inevitabil, Google va aplica automat cuvinte cheie care nu au sens sau sunt prea largi. Așadar, asigurați-vă că consultați raportul istoric al modificărilor.
Și evită două recomandări în categoria „Cuvinte cheie și direcționare”:
- Creare Dynamic Search Ads;
- Utilizare expansiune de direcționare;
Ambele sugestii pot fi de bun augur, dar numai după analiza ta, nu doar cea a algoritmului Google. Anunțurile dinamice afișate în rețeaua de căutare necesită o planificare și o cercetare atentă pentru a găsi țintele dinamice potrivite. Același lucru este valabil și pentru direcționarea extinsă în Rețeaua de display Google. Când Google Auto aplică aceste recomandări, cheltuielile pot crește substanțial.
Recomandări Automate Google – Anunțuri și extensii
Ultima categorie de recomandări, „Anunțuri și extensii”, are doar două componente. Prima este rotația optimizată a anunțurilor, pe care majoritatea campaniilor ar trebui să o folosească oricum. Cu această opțiune, Google va afișa anunțuri pe care se așteaptă să le primească mai multe clicuri sau conversii. Dacă utilizați strategii de licitare automată, această opțiune este bifată oricum, deoarece strategiile vor afișa cele mai bune reclame pentru a vă atinge obiectivul. A doua recomandare este să adăugați Responsive Search Ads. Fiecare grup de anunțuri ar trebui să aibă RSA-uri, însă tu ar trebui să fii cel care implementeze tipul de mesaj, nu algoritmul Google.