fbpx
broad-phrase-exact-Match_Google Ads

Broad Match vs Phrase Match – Diferența dintre aceste tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

Broad Match vs Phrase Match – Diferența dintre aceste tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

Match type sau Tipul de Potrivire

Match type sau Tipul de Potrivire pe care îl alegeți determină modul în care va fi declanșat anunțul ca urmare a căutării pe Google. Există trei match type disponibile pe platforma Google Ads: Broad, Phrase și Exact Match.

Broad Match este mai puțin restrictivă, oferind anunțului dvs. o serie de termeni de căutare legați de cuvântul cheie, exact match este mai controlată atunci când afișați anunțul pentru termenii căutați. Phrase match este mai puțin controlată decât exact match.

În acest articol vom discuta despre cât de diferită este broad match de phrase match și în ce scenariu utilizarea acestor tipuri de potrivire este o opțiune fezabilă.

Broad Match vs. Phrase Match

Broad Match: permite afișarea anunțului atunci când cuvântul cheie este prezent oriunde în căutare. Dacă cuvântul dvs. cheie este tricou alb, atunci anunțul dvs. va fi afișat pentru căutările, cum ar fi tricouri albe tipărite sau tricou în alb, dar nu și pentru căutările, cum ar fi tricou bumbac. De asemenea, broad match arată pentru toate variantele apropiate ale termenului, precum și sinonime.

Phrase Match: cuvintele cheie de phrase match trebuie să fie prezente în căutări în aceeași ordine pe care ați menționat-o la integrarea cuvântului cheie. Notat în ghilimele, dacă cuvântul dvs. cheie este „bluza neagra”, atunci anunțul dvs. va fi afișat pentru interogări precum bluza neagra pentru fete sau bluza neagra și tricouri. Anunțul dvs. nu se va afișa pentru interogări precum bluze în culoare neagră sau negre și bluze imprimate. Acest tip de potrivire se afișează și pentru variantele apropiate, dar nu și pentru sinonime.

Exact Match

Exact Match: cu tipul de exact match, anunțul dvs. va fi afișat numai dacă căutarea se potrivește exact cu cuvântul dvs. cheie licitat. De exemplu, dacă cuvântul cheie este [laptop gaming], atunci anunțul dvs. va fi afișat doar pentru căutările laptop gaming. Înseamnă că pentru alte căutări, cum ar fi calculator gaming sau laptop gaming pentru copii, anunțul dvs. nu va fi afișat. Exact match va afișa pentru variantele apropiate și va include, de asemenea, orice reordonare sau reformulare a cuvântului, atât timp cât sensul nu se modifică.

Când Folosim Broad Match și / sau Phase Match

Acum, că știți ce înseamnă fiecare dintre aceste tipuri de potrivire, sa schimbam focusul asupra momentului în care ar trebui să fie selectate Broad și Phase Match și ceea ce diferențiază unul de altul.

  1. Cuvintele cheie cu broad match vă ajută să obțineți cuvinte cheie noi pentru campania dvs. Menținerea restricționată a unei campanii la momentul configurării vă poate împiedica să identificați noi oportunități de cuvinte cheie. Cu acestea, deoarece acoperirea este extinsă, fereastra de oportunități este mai largă. Dar nu uitați să examinați termenii de căutare declanșați, astfel încât cei irelevanți să poată fi adăugați ca cuvânt cheie negativ.
  2. Este mai ideal să utilizați cuvinte cheie tip phase match atunci când ordinea sau secvența cuvântului cheie contează pentru campanie. De exemplu, Wellington Hotels (fiind numele mărcii) poate servi pentru căutări nedorite atunci când sunt plasate sub tip de broad match, cum ar fi hotelurile din Wellington. În timp ce pentru tipul de phase match „Hoteluri Wellington”, anunțul este declanșat pentru căutări cu numele de marcă scris în aceeași ordine.

[Notă – După o schimbare recentă, comportamentul mai nou poate afișa cuvintele cheie de tip Phase Match chiar și pentru căutări care nu sunt în aceeași ordine ca și cuvântul cheie]

  1. Limita utilizării cuvântului cheie cu broad match este că, din cauza naturii mai puțin restrictive, ar putea atrage click-uri din termeni irelevanți. Adăugarea cuvintelor cheie negative devine o sarcină obligatorie aici. În timp ce phase match va atrage clicuri limitate, fiind mai restrictive și, prin urmare, vă scutește de problemele de a adăuga prea multe cuvinte cheie negative și de a vă revizui termenii de căutare des.
  2. Broad match vă oferă informații esențiale despre performanța cuvântului cheie, datorită faptului că răspunde unui volum mai mare de căutări. În timp ce pentru cuvintele cheie de Phase Match, volumul redus vă restricționează să ajungeți la o concluzie despre performanța cuvintelor cheie, deoarece datele sunt foarte limitate de analizat.
  3. În mod similar, dacă există mai multe copii ale anunțurilor pe care doriți să le accesați, este posibil ca folosirea Phase Match să nu poată aduna date semnificative pentru a trage o concluzie. Utilizarea Broad Match într-un astfel de caz vă poate oferi date substanțiale pentru a determina cel mai bun anunț din acesta.