Voucher Bonus AdWords

Voucher Bonus; 200 lei de la Google… să trăiascăăă!

Voucher Bonus – 200 / 300 lei de la Google să Trăiascăăă!

Dacă noi românii suntem campioni la ceva, atunci suntem campioni la ciupeală. Tare mult ne mai plac promoțiile, reducerile, bonusurile, ciupelile. Nu sunt eu în măsură să fac o analiză psiho-socială a apucăturilor poporului dar sunt în măsură să concluzionez că uneori ciupeala produce ciupituri! Și-o să și explic.

Voucherele bonus sunt acordate de Google atât Agențiilor de Marketing & Promovare Online cât și celor care-și fac campanie, vorba lui Vanghelie, pe “persoană fizică”.

Vrei să-ți promovezi online afacerea? Ai un web-shop sau oferi servicii?

Vrei creare site prezentare sau web shop? Vrei servicii web design?

Ca agenție de marketing și promovare online, primești aceste vouchere după ce te califici și bifezi anumite standarde specifice.

voucher cupon google
cum adaugi voucher google ads

Ca persoană cu totul fizică, întrucât Google-ul se ghidează tare mult după străvechiul proverb “copilului care nu plânge nu-i dă mă’sa țâță”,  primești respectivul bonus numai după ce… plângi.

Dacă-l Ceri s-ar putea să nu-l Primești. Dacă nu-l Ceri, s-ar putea să da

Dacă-l ceri adică! Sau și dacă nu-l ceri. Aici nici Google-ul nu s-a hotărât cu precizie și mai dă chixuri de mega-corporație.

Cu alte cuvinte s-ar putea să-l ceri și să nu-l primești dacă îți faci un cont adwords / Google Ads nou (cont care are, vorba unui alt mare politician, drept “ză madăr and ză fadăr” un cont gmail) sau s-ar putea sa nu-l ceri dar să-l primești, dacă doar îți faci un cont de gmail.

Neînțelese sunt căile Domnului și la fel de neînțelese sunt și cele ale Google-ului!

De oricare parte a voucherului te-ai afla – scuzați expresia! -, fie ca “particoler“, fie ca agenție, voucherele ar trebui să îndeplinească un singur scop; să-l îmbărbăteze pe noul sosit în magica lume a PPC-ului cu un “cevașilea – colea!”, să aibă și el un os de ros prețuit la vreo 200 de lei, 250 / 300 lei, adică.

cum obtii voucher google adwords
Red-Dot.ro - voucher 300 lei

De aici și până la ciupeală și apoi la abuz nu fu deloc cale lungă și, fie că vorbim de (anumite) agenții fie că vorbim de “particoleri“, mulți au tras de coada acestui sistem de bonusare atât de tare încăt, nici mai mult nici mai puțin, Google fu gata-gata să-l tragă și el pe dreaptaCu totul! Cel puțin așa se zvonea prin târg.

  • Practici Necinstite cu Voucherele Bonus Google Ads

    Practicile necinstite în folosirea voucherelor Google sunt cam de felul următor:

  • dacă ești “particoler”, îți creezi și recreezi contul Adwords tot creând și recreeând contul de gmail. Cu alte cuvinte, asemeni păsării phoenix, încerci să renaști din propria cenușă, reinventându-ți campania AdWords de fiecare dată. Ideea e simplă; cu fiecare reinventare mai primești un voucher bonus de 200 de lei!
  • dacă ești agenție… să nu credeți ca dacă poartă o tinichea de coadă cu numele de “agenție de marketing online” și un SRL agățat la titlu scamatoria e mai elaborată.

Ca agenție, practica cel mai des folosită e ori aceea de a crea contul campaniei AdWords în MCC, de a introduce voucherul bonus în campanie simultan încasând echivalentul acestuia, în bani peșini, de la beneficiarul campaniei, ori – și mai rău – creând și recreând contul AdWords și clonând campania, după metoda “particularului“, încasând de fiecare data de la beneficiar contravaloarea voucherului bonus.

Voucher Google Ads
Șefu’, poa’ vreai un Voucher Goagăl? Sau mai multe?!

Ciupeala poate Cauza Ciupituri

Spuneam că “ciupeala” produce “ciupituri”. Ei bine, unele “ciupituri” pot fi destul de usturătoare.

În special metoda “particularului”, indiferent că e aplicată de persoane private sau agenții, poate avea implicații grave:

  • suspendarea contului campaniei;
  • refuzarea cardului bancar folosit în plata campaniei AdWords / Google Ads;
  • banarea site-ului;
  • chiar eliminarea agenției din structurile Google de parteneriat;

Ce Ție Nu-ți Place Google-ului nu-i Face!

Cu alte cuvinte, ce ție nu-ți place Google-ului nu-i face! sau voucherul bonus nu merge de prea multe ori la apă!

Cine are urechi de auzit să audă…