fbpx

Sfaturi pentru Începătorii AdWords – Setările Contului

Sfaturi pentru Începătorii AdWords – Setările Contului Google Ads

Articolele precedente au acoperit subiecte legate de anunțuri Google Ads, cuvinte cheie într-o campanie Google As și structura contului Google Ads. Continuăm azi cu elementele de setare a contului.

Sfaturi pentru Începători – SETAREA CONTULUI GOOGLE ADS

În ultimii ani posibilitățile de setare a contului și campaniilor AdWords au cunoscut dezvoltări și schimbări importante. Iată câteva din lucrurile cele mai importante pe care vei vrea să le faci sau să le cunoști.

1. Campaniilor pe Căutare și Display le stă bine împreună dar le stă minunat SEPARAT

Împreună adică una sub alta în structura ramificată a contului AdWords. Niciodată amestecate. Adu-ți aminte asta!

Campaniile de display sunt mai degrabă folositoare dacă te interesează imaginea, promovarea brandului. Oricum, le trebuie setări și anunțuri (bannere) total diferite de cele ale campaniilor pe căutare. Dacă le bagi pe amândouă într-un ghiveci, una o va influența pe cealaltă – și nu de o manieră care să te avantajeze.

2. Îți poți schimba licitația automat, în funcție de zi, dispozitiv, locație și ora din zi

Te poți folosi de această oportunitate de setare dacă observi (monitorizând conversiile, de exemplu) că într-o anumită zi există un număr mai mare de click-uri transformate în succes. Pentru ziua sau orele respective, poți seta o programare automată a modificării licitațiilor pe diverse cuvinte cheie.

Vei contribui, astfel, la obținerea unor poziții superioare care să ducă la sporirea numărului de conversii.

Funcția de modificare automată a licitațiilor ar trebui s-o folosești cam după ce ai început să-ți dai seama cam cum stă treaba cu optimizarea campaniei astfel încât să reușești să exploatezi la maximum potențialul de rentabilitate al anunțurilor plătite.

Sfaturi Începători Google Ads

3. Sfaturi pentru Începători AdWords: Atenție la setarea de locație

Din păcate, în România, această setare nu funcționează mai deloc așa că, dacă ești o firmă locală și ai de gând să-ți faci reclamă pe Google doar în zona ta de interes, rezolvă acest lucru din studiul de cuvinte cheie, din inserarea și optimizarea ulterioară a acestora, punând mare accent pe cuvintele cheie negative. Cu toate acestea, poți testa și setarea de localizare pentru zona ta, cine știe, poate ai noroc și pentru tine va funcționa!

4. Anunțuri SPECIALE pentru Mobile!

Anunțurile campaniilor tale sunt difuzate oricum și la căutările efectuate de pe mobile. Recomandăm să definești special anunțurile pe care le dorești difuzate la căutările de pe mobil personalizându-le cu text și slogan potrivite.

În articolul următor vom prezenta detalii legate de ultimele funcții puse la dispoziție de aplicația AdWords dar vom vorbi și despre anunțurile pe mobil.