Sfaturi Începători Google Ads: AdWords Search + Google Display + Campanii Remarketing + Mobile
În articolele precedente am discutat despre cum să-ți definești anunțurile Google Ads, soluțiile potrivite pentru cuvintele cheie din campania de promovare online, cum e bine să-ți construiești structura contului de reclamă Google Ads / Google AdWords, respectiv, sfaturi utile referitoare la modalitatea optimă de setare a contului și campaniilor de Promovare Google.
Continuăm aici cu prezentarea pe scurt a noilor funcții disponibile în Google Ads /AdWords și câteva detalii legate de campaniile pe Google pe mobil.
În această primă parte ne vom ocupa în special de detaliile legate de optimizarea anunțurilor în Campaniile de Promovare Google Ads.
Nici Adwords-ul nu mai e ce a fost!
Dar a devenit mai bun, mai complex, mai sofisticat. Folosește-l la adevăratul lui potențial și nu te va dezamăgi!
În ultimii ani Google a pus la dispoziție o sumedenie de noi funcții numai bune de testat, aplicat și implementat (pe cele care ne aduc rentabilitate) în campania noastră.
AdWordsul e … Altceva
Campaniile de Promovare Google Ads sunt Speciale
Adică, e sau a devenit “Complex și prezintă multe Aspecte”. Așadar…
Avem, astfel:
- Anunțurile pe Mobil;
- Conturi AdWords Expres;
- Campanii de Retargetare (remarketing) atât pe rețeaua de Căutare cât și pe cea de Display;
- Noi funcții și setări la direcționarea anunțurilor și bannerelor pe rețeaua Display;
- Extensii de Aplicații, de Opinii;
Cum spuneam și la început: “AdWords nu mai e ce-a fost!”, mai precis, indiferent de modul în care te raportezi la el, adevărul e că Google Ads nu mai e AdWords. Dacă vei dori să obții maximum posibil dar o să utilizezi doar setările și funcțiile obișnuite nu ești tocmai pe calea cea bună pentru că “maximum posibil” îl obții doar DACĂ vei exploata AdWords la “maximum posibil”!
Anunțurile Google pe Mobil
“Folosește-ți Mobilul &Sună-ne Acum!”

Aaaa, vrei să apari cu anunțurile pe telefonul mobil! Păi spune domnule așa!
Anunțurile “decorate” cu termeni specifici căutărilor pe Mobil funcționează GROZAV
Nu uita, când creezi anunțurile pentru mobil, folosește termeni specifici. Am observat că doar dacă se menționează faptul că utilizatorul folosește mobilul și primește rezultate dedicate obținem o creștere și a ratei de click și a ratei de conversie.
Top 3 pentru Anunțurile Google Ads Mobil și… doar atât!
Spre deosebire de anunțurile afișate pe dispozitivele obișnuite (desktop, laptop), pentru anunțurile Mobile trăiești DOAR dacă te poziționezi în primele 3 locuri. Altfel… poți să-ți declari campania nulă și neavenită pentru că oricum nu te va găsi nimeni.
Mai ales dacă ai o campanie al cărei rezultate principale (conversiile) se traduc în recepționarea de apeluri telefonice, dacă observi că nu ești în top 3 cu anunțurile Mobile fă bine și crește licitația. O să observi imediat și o îmbunătățire a performanțelor.
Taie-i Ursului Coada!
Când folosești un mobil ai un cu totul alt comportament decât atunci când te afli în fața unui desktop, corect? Cu alte cuvinte, nu butonezi la fel și pe laptop și pe smartphone. Gândește-te la asta atunci când ai de gând să obții vizibilitate pe mobil. Utilizatorii de mobil au tendința de a folosi abrevieri sau cuvinte mai scurte atunci când caută de pe smartphone astfel că vor fi întotdeauna anumite cuvinte cheie care pur și simplu nu se vor “lipi” de mobile. Și nici mobile-ul de ele!
Rămâi pe recepție pentru ultima parte a articolului.