De mult voiam să testez efectele unei campanii Remarketing!

Campanii Remarketing pe Google

Fir-ar, bannerul ăstora mă urmărește peste tot!

Cu siguranță ai remarcat că, uneori, după ce ai intrat pe un site, pentru  că te interesa un produs sau serviciu de acolo (voiai să-ți cumperi o mașină de tuns iarba, să zicem), după această vizită “nefastă” ai tot văzut bannerul cu reclama site-ului respectiv și pe alte site-uri.

Display Remarketing de la Google

Pe Youtube, de exemplu, când te uitai și tu liniștit la videoclipul preferat cu Shakira, sau pe Gazeta Sporturilor când verificai profunzimea decolteului vreunei dudui într-o știre ce abunda în informații sportive de calitate prima-ntâia. Sau pe un site de anunțuri pentru că doreai să-ți scoți soacra la vânzare. Ieftin!

Bugetul unei Campanii Remarketing

Ți-oi fi șoptit atunci în barbă, bine-bine, nenea cu site-ul cu mașini de tăiat frunză la câini, pardon, de tuns iarba!, înseamnă că o fi având un buget de reclamă “putred de bogat” de-și permite el să se “reclame” cu banner pe youtube și gsp?

Sau e ceva… “putred în Danemarca”, sau mașinile astea se vând ca pâinea caldă, sau…

Oricum ai întoarce-o un lucru e clar: ȚI-A ATRAS ATENȚIA!

Nu ne propunem altceva în textul de față decât să aducem lumină… acolo unde e întuneric  beznă.

Așadar, lumina într-o astfel de șmecherie se aprinde de la butonul numit campanie AdWords de remarketing. Sau retargetare printr-o campanie display.

Oricum am da-o, c-o fi tunsă, c-o fi rasă, nu putem evita rom-englezismele de tip corporatist. Nu-i bai, că restul textului e bine asezonat cu neaoșe cuvinte din dulcele nostru grai.

Bannere, Display, Remarketing

Rostirăm așadar cuvinte ca: bannere, display, remarketing, Servicii AdWords. Nu sunt vorbe în vânt și, orice s-ar zice, există o legătură între ele.

Concret, campania de remarketing nu face decât să-i reamintească celui ce-ți intră o dată în bătătură (adică în site) de faptul că exiști. Îi reamintește că ai produse bune de care el a fost interesat și, deci, că ar fi bine să nu te uite și să-ți mai calce pragul site-ului.

Lansare Campanie Remarketing
Cum să-ți pregătești campania de remarketing

Remarketing – Parte Integrată a Campaniilor Google AdWords

Remarketingul sau retargetarea este parte integrantă a unei campanii Google AdWords pay-per-click.

Mai precis, este o campanie ce permite afișarea de bannere (pot fi și anunțuri text dar bannerele sunt mai percutante) pe diverse mii de site-uri afiliate Google-ului prin rețeaua Google display.

Partea faină e că bannerele tale de reclamă vor fi afișate EXCLUSIV celor care au fost interesați de oferta ta vizitându-ți în prealabil site-ul.

Pentru că suntem în continuare sub umbrela campaniei Google AdWords, plata pentru această “aroganță” se face tot la click. Cât de scump e click-ul, aceasta-i o altă poveste!

Beneficiile Remarketingului

Erai Interesat de o Mașină de Tuns Iarbă și Voiai să-ți Vinzi Soacra în Timp ce Studiai Profunzimea Decolteului Știrilor Sportive

Ca să vă liniștiți vă spun doar atât, nu-i un capăt de țară și beneficiile depășesc, de cele mai multe ori, investiția.

Amintește-ți ce ziceam la început; cândva erai interesat de o mașină de tuns iarba și voiai să-ți vinzi soacra în timp ce studiai profunzimea decolteului știrilor sportive ascultând artista emerită a popoarelor, Shakira.

Remarkeingul e Neprețuit!

De la una ai trecut la alta, iar de mașina de tuns iarba poate că uitaseși (cu atâtea distracții la îndemână zău că e de înțeles!),

Dar remarketing-ul a fost suficient de ghiduș și năstrușnic încât să-ți reamintească de fiecare dată că da, Shakira o să-ți încânte auzul, decolteul duduii îți va face ziua bună, soacra o s-o dai ieftin, dar Remarketingul… este neprețuit.

Cum ar veni, în limba corporatistă, campania AdWords de Retargetarea e Priceless!

Meniu