Adwords_Editor

Cum Te Ajută Editorul de Campanii Google AdWords

Chiar dacă gestionezi mai multe conturi deodată sau doar conduci, în beneficiul afacerii tale, propria campanie de link-uri sponsorizate, utilizarea Editorului AdWords îți dă posibilitatea scurtării timpului petrecut pentru:

Cum timpul înseamnă bani, să fii cât mai eficient în realizarea rapidă și optimă a acestor acțiuni (foarte mari consumatoare de timp și atenție) devine un imperativ.

Editorul AdWords este o aplicație care-ți permite să lucrezi offline în campanie. Indiferent că faci parte din Generația Millenials, o precezi sau o urmezi, Editorul AdWords îți economisește timp și nervi.

Spre deosebire de aplicația disponibilă online (cea obișnuită), Editorul este extrem de util la crearea sau modificarea  campaniilor.

Astfel, acesta îți dă posibilitatea realizării unor operațiuni “la comun”, aplicabile simultan mai multor campanii / ad grupuri / anunțuri, etc.

Cum Obții Maximum din Editorul Google AdWords

Cum nu-i suficient să descarci aplicația și s-o instalezi ca să și înveți să lucrezi eficient cu ea, va fi bineînțeles nevoie să descoperi (să studiezi) tool-urile și celelalte caracteristici de bază disponibile astfel încât să poți obține maximum din Editorul cu pricina.

Pentru a înțelege cu adevărat ce poate / cum funcționează Editorul AdWords ar fi nevoie să “îngurgitezi” o cantitate impresionantă de informații (disponibile, de altfel, pe internet).

Pentru a-ți da un bun punct de start, noi ne vom limita aici la a oferi câteva detalii despre cel mai des folosite shortcut-uri. Vei deveni astfel mai eficient!

Shortcut-uri Disponibile în Editorul Google AdWords

Găsim, desigur, shortcut-urile obișnuite (vorbim numai de laptopuri sau desktopuri): copy, cut, paste sau Replace (Cntrl + H) și Find (Cntrl + F). Iată câteva dintre cel mai des folosite:

Shortcut Editor Google AdWords

Iată și o listă cu celelalte shortcut-uri disponibile:

alte shortcut editor adwords

Chiar dacă deja utilizezi unele dintre aceste shortcut-uri, învață să le folosești eficient atunci când lucrezi cu Editorul și vei economisi foarte mult timp.

Cut, Copy, Paste în Editorul AdWords

Sunt shortcut-uri cu care deja ne-am obișnuit și pe care le folosim zilnic.

Pentru Editor, în funcție de scop, le poți utiliza pe diverse niveluri: la nivel de campanie, ad group, cuvinte cheie, anunțuri, locații, site link-uri, etc.

Atunci când copiezi, tai sau lipești, acțiunea respectivă se va extinde asupra tuturor elementelor ce compun detaliul asupra căruia acționezi.

De exemplu, dacă vei copy / paste un anumit ad group, această acțiune se va extinde asupra întregului conținut al ad group-ului respectiv: cuvintele cheie, anunțurile, setările vor fi copiate și ele.

E bine de știut acest lucru deoarece, atunci când ai nevoie să creezi grupuri de anunțuri similare – o nevoie stringentă atunci când vrei să-ți (re)structurezi campania sau să-ți (re)segmentezi campania – procedeul acesta îți va face viața mult mai ușoară iar eficiența ta va fi cel puțin înzecită.

Cum Lucrezi cu Editorul AdWords?

Să presupunem că ai o campanie ce promovează lămpi solare. Plecând de la două Ad Group-uri inițiale:

  • Lampă Solară;
  • Lampă Solară Grădină;

Observi, urmărind căutările reale, că e necesară crearea unor grupuri similare, dar cu mici variații, astfel încât să poți răspunde mai țintit căutărilor. Procedeul e simplu, din editor, la nivelul de campanie, din tabul Ad Groups, copy/paste grupurile inițiale schimbându-le apoi numele în:

  • Lampă Solară Preț;
  • Lampă Grădină Preț;
exemplu editor adwords

Tot ce-ți va rămâne de făcut este să înlocuiești (replace) și să adaugi (append) textul potrivit.

Replace & Append Text în Editorul AdWords

Shortcut-urile Replace (Ctrl+H) & Append (Ctrl+Shift+H) îți permit adăugarea, înlocuirea și modificarea textului. Shortcut-ul Append te ajută să adaugi text la începutul sau sfârșitului textului existent.

În exemplul nostru de mai sus, odată create noile grupuri de anunțuri, intrați pe unul, selectați tabu-ul Keywords și adăugați textul “preț” la sfârșitul cuvintelor cheie:

Editorul AdWords – Încearcă-l!

Acestea sunt câteva recomandări (de bază) ce te vor ajuta atunci când ai nevoie să editezi mai multe componente ale campaniei în același timp prin intermediul Editorului AdWords.

Chiar dacă ți se pare un pic greu la început, nu renunța, pe măsură ce vei folosi aceste shortcut-uri vei constata rapiditatea și eficiența procesului și, în loc de 2 ore petrecute în interfața obișnuită AdWords, vei avea nevoie de doar 10 minute în Editor pentru a ajunge la același rezultat.

O ultimă recomandare, revizuiește cu atenție TOATE detaliile înainte de a le încărca în campanie altfel micile / MARILE schimbări care ar trebui să-ți eficientizeze campania, în loc să te ajute te vor “faulta”.

Asigură-te că nu ai cuvinte cheie dublate sau care se concurează unele pe altele, asigură-te că ai tipurile de potrivire optime ale cuvintelor cheie inserate, asigură-te că setările noilor Ad Group-uri sunt cele de care ai nevoie, asigură-te că și anunțurile sunt pertinente față de noile intrări.

În sfârșit, dacă simți că nu te descurci, nu uita, îți putem fi de MARE ajutor! Contactează-e Acum!

Meniu