fbpx
Promovarea este ca pescuitul în butoi.

Să mă Apuc sau nu să Fac o Campanie AdWords?

Tot stând și cugetând scărpinându-te la ceafă, ca tot românul bun întreprinzător și chibzuit, cum să ademenești mai mulți clienți în dugheana ta online, fără îndoială că becul de deasupra capului tău se va aprinde afișând intermitent un singur cuvânt: „PROMOVARE„!

Promovare!

Promovare, promovare… dar și asta e de muuulte feluri.

O să-ți treacă pe lângă urechi cuvinte cu iz ademenitor:  e-mail marketing, campanii social media, SEO, PPC, comunicate de presă, înscriere în directoare, bannere online, concursuri interactive, campanii „virale”, etc, etc. Lista poate continua nestingherită, fără a fi limitată nici măcar de conveniențele lexico-gramaticale ale limbii, fie ea și rom-engleza.

Toate-s bune, toate-s frumoase, toate au calități. Dar și defecte. În fond, nimic nu-i perfect!

Dar nu suntem noi aici sa luam la puricat defectele așa ca, hai mai bine să… bem partea plină a paharului. Iar magica licoare poarta un singur nume: CAMPANIA GOOGLE ADWORDS!

Magica Licoare: Campania Google AdWords

Dacă de data asta beculețul de deasupra capului s-a aprins și cu un fundal sonor de „Aleluia!” să știți ca aveți dreptate. De ce?

Păi, așa, pe repede înainte, chiar și dacă stau strâmb și cuget drept, și tot pot să zic că o campanie Google AdWords are:

  • maxima rapiditate!
  • maxima transparență!
  • maximă rentabilitate!

Și aș mai adăuga la plusurile Campaniei AdWords:

  • intuitiv de creat și de demarat;
  • multitudine de instrumente și oportunități;
  • feed back pertinent & implementare rapidă a modificărilor.

Ce-ar fi Partea Plină a Paharului fără cea Goală?

E bine, însă, MARE GRIJĂ!

Mare grijă că magica licoare numită CAMPANIE GOOGLE ADWORDS să nu ți se urce la cap, să-ți cadă greu la stomac sau – Doamne ferește! – să-ți provoace chiar mahmureală. Nu de alta dar, așa cum orice suiș are și un coborâș, și partea plină a cupei coexistă cu cea goală – vorba unui filosof!

Iar într-o campanie AdWords, dacă vorbim de partea goală a paharului vorbim de fapt de portofelul golit, de bugetul dus pe apa sâmbetei, de click-uri nerentabile și trafic inutil sau slab calitativ.

AdWords poate atârna foarte greu!
Crede-mă pe cuvânt, Google AdWords este diferit. Poftim, încearcă-l și tu!

Orice Yin își are Yang-ul Orice Gard își are Leopardul

Așadar, orice Yin își are Yang-ul:

  • rapiditatea maximă într-o campanie AdWords înseamnă, pe lângă faptul că poți avea imediat anunțul în prima pagină Google, și o multitudine de chichițe, de presetări, extensii, tool-uri, rețele, motoare, etc, etc pe care, dacă nu știi să le șurubărești și să le meșteșugărești cu dibăcie va fi vai și amar de… bugetul tău;
  • maximă transparență într-o campanie AdWords înseamnă și faptul ca vezi cu ochii tăi unde și pe ce ți se cheltuie banii dar ce vezi tu e doar o fațadă, un zid, iar în spatele gardului vopsit mai niciodată n-o să aflăm o blânda pisicuță. Intuiția ar trebui să ne șoptească faptul ca dincolo se afla un adevărat leopard!
  • maxima rentabilitate într-o campanie AdWords – DA! Dar nici Google-ul nu-i de colea așa cum destui dintre concurenții tăi nu sunt deloc ageamii. Atât Google-ul cât și adversarii vor încerca să tragă spuza pe turta lor iar, în acest joc, Google-ul ține frâiele și stabilește regulile iar ceilalți deja cunosc jocul, chichițele și scurtăturile.

Good News!

Nu dispera! Vestea bună e că… există și vești bune. Sau, mai degrabă vestitori buni – specialiști certificați Google AdWords. Dacă ai și baftă să dai peste unul cinstit și cu experiență (așa cum sunt destui în România) ai cele mai bune șanse ca licoarea numită Campanie Google AdWords să se transforme într-un elixir aducător numai de beneficii!

Meniu