fbpx

Cum să-ți Crești Afacerea? Rețeta Red-Dot.ro în Trei Pași Simpli

Cum să-ți Crești Afacerea? Rețeta Red-Dot.ro în Trei Pași Simpli

Afacerea ta este în domeniul serviciilor?
Ai un site de prezentare?
Vânzările stagnează?

Trei pași simpli de promovare cu succes a serviciilor pe care le oferi clienților!

Dacă afacerea ta oferă servicii clienților, indiferent că vorbim de domeniul medical, al reparațiilor de tot felul, avocatură, construcții, curățenie, restaurante, transport, etc., îți prezentăm aici rețeta Red-Dot.ro pentru promovarea cu succes a serviciilor prezentate în site-ul tău.

Experiența noastră de aproape 10 ani ne-a învățat că afacerea ta cu servicii va prospera și va putea fi promovată cu succes și rezultate dacă urmezi 3 pași simpli:

  1. Angajează rapid utilizatorul intrat în site;
  2. Definește și cuantifică corect obiectivul/succesul promovării;
  3. Setează optimizat campaniile de promovare;

1. Angajarea rapidă a utilizatorului

1. Angajarea rapidă a utilizatorului

Utilizatorul, odată intrat pe site, trebuie să fie rapid invitat la o acțiune, altfel sunt mari șanse ca acesta să plece și să devină clientul concurentului tău!

Ce trebuie să faci?

Trebuie să te asiguri că site-ul tău respectă următoarele cerințe:

  • Există butoane vizibile tip Call-To-Action
  • Există o aplicație interactivă tip Chat Live
  • Există un titlu, subtitlu și descriere punctuală a serviciului oferit

2. Definirea & cuantificarea succesului promovării

Definirea & cuantificarea succesului promovării

Succesul sau conversiile reprezintă utilizatorii care devin potențiali clienți /lead-uri. Dacă nu le integrezi corect, reclama ta va merge „în orb” fără optimizarea după criterii de performanță.

Ce trebuie să faci?

Trebuie să te asiguri că reclama ta respectă următoarele cerințe:

  • Conversiile sunt corect identificate
  • Conversiile sunt create în contul Google Tag Manager
  • Ciclul Căutare /Vizualizare Reclamă + Aterizare Site + Acțiune este gândit corect

3. Setarea Optimizată a Reclamei

Setarea Optimizată a Reclamei

Gândirea strategiei de reclamă prin: setarea, segmentarea, integrarea cuvintelor cheie, crearea anunțurilor în sine și a extensiilor, reprezintă o acțiune deosebit de importantă.

Ce trebuie să faci?

Trebuie să te asiguri că strategia ta este simplă și optimizată: 

  • Strategia ta trebuie să vizeze atât creșterea conversiilor dar și brand-awareness
  • Atenție la segmentare: câte campanii ai? atâtea obiective! atâta buget consumi!
  • Gestionarea și urmărirea campaniei reprezintă un job în sine

Dacă vrei să afli mai multe despre rețeta noastră pentru promovarea și creșterea afacerii tale, contactează-ne!