Cum să-ți crești Afacerea? Promovarea unui Site de Prezentare
Acest articol are 2 părți. În prima parte acoperim:
- Angajarea rapidă a utilizatorului și
- Definirea & cuantificarea corectă a succesului reclamei
În Partea a 2-a vom vorbi despre:
Strategii Dedicate de Promovare pe Google & Facebook pentru Site-uri de Servicii
Afacerea ta este în domeniul serviciilor? Ai un site de prezentare?
Citește în continuare câteva sfaturi legate de cele mai bune metode de a promova site-ul tău de prezentare
Dacă afacerea ta este în domeniul serviciilor, indiferent că vorbim de domeniul medical, al reparațiilor de tot felul, avocatură, construcții, etc. iată câteva sfaturi pe care le poți urma pentru a-ți crește afacerea prin eficientizarea campaniilor de promovare online.
Rețeta Red-Dot.ro pentru promovarea Site-urilor de Prezentare și a Afacerilor cu Servicii
Clienții care au urmat rețeta noastră și-au dublat sau chiar triplat afacerea.
Experiența noastră de aproape 10 ani ne-a învățat că afacerea ta cu servicii va prospera și va putea fi promovată cu succes și rezultate dacă urmezi 3 pași simpli:
- Angajezi Super-Rapid Utilizatorul intrat pe site;
- Definești și Cuantifici Corect Obiectivul și Succesul Campaniilor de Promovare;
- Creezi și Setezi Optim / Profesionist Campaniile de Promovare propriu-zise;
Trei Pași Simpli pentru Promovarea cu Succes a unui Site de Prezentare
Dacă afacerea ta este în domeniul serviciilor, experiența noastră, de aproape 10a ni, pe domenii cum ar fi (dar fără a se limita la):
Servicii Domeniul Medical | Servicii Tractări Auto |
Servicii de Reparații Mașini Spălat & Electrocasnice | Servicii Industriale |
Servicii Juridice / Avocatură | Servicii Asigurări Auto / RCA |
Servicii Mutări / Transport Auto | Servicii Domeniul Construcții |
Servicii Montaj, Reparații Ferestre Termopan | Servicii Chirurgie Estetică |
Servicii Agenții de Turism | Servicii Montaj Pereți Sticlă & Sticlă Printată |
Experiența în promovarea acestor domenii ne-a condus la identificarea elementelor care vor contribui cu siguranță la succesul campaniei de promovare online și deci la creșterea afacerii tale
Angajarea Super-Rapidă a Utilizatorului
Angajarea super-rapidă a utilizatorului care a dat clic pe anunțul de reclamă Google Ads / Facebook Ads și a ajuns în site-ul tău determinând astfel o acțiune a acestuia
Fără această angajare, la câteva secunde distanță de la momentul clicului pe anunț și „aterizării” utilizatorului în site, sunt mari șanse ca utilizatorul să plece și să devină clientul concurentului tău.
Astfel, pentru ca reclama ta Google / Facebook Ads să aibă succes, e nevoie de:
- integrarea și crearea de Butoane tip Call-to-Action; de exemplu:
- un buton de apelare flotant pentru varianta mobilă a site-ului
- buton flotant de formular de contact
- integrarea de aplicații interactive de Chat Live care îndeamnă utilizatorul la acțiune și/sau captează datele de contact ale utilizatorului
- existența unui layout clar al paginilor de destinație a reclamei și a meniului site-ului, în special pe varianta mobile, cu un titlu clar și o descriere punctuală succintă și posibilitatea de contact
Obiectiv, Conversii, Succes
Definirea și Cuantificarea Corectă a Succesului Campaniei Google Ads sau Facebook Ads
Succesul campaniei sau Conversiile reprezintă utilizatorii care se transformă în clienți potențiali – lead-uri – și apoi în clienți.
Fără aceste acțiuni, campaniile de promovare online vor merge „în orb” fără a se putea optimiza în funcție de criterii valide de randament și performanță.
Ce Definim drept Succes al Campaniei de Promovare?
Agenția noastră utilizează cea mai performantă modalitate de setare a Conversiilor, prin Google Analytics și Google Tag Manager.
Așadar, Campania Google Ads / Facebook Ads va performa dacă realizăm următoarele:
- Conversiile sunt corect identificate;
- Contul Google Tag Manager este creat și setat corect;
- Conversiile sunt reprezentate de acțiuni în site-ul tău ale utilizatorilor generați de reclamă;
Vrei să-ți promovezi online afacerea? Ai un web-shop sau oferi servicii?
Vrei creare site prezentare sau web shop? Vrei servicii web design?
Conversiile în Campaniile de promovare Online
Conversiile – Apeluri din site varianta mobilă

- Astfel, ne interesează următorul ciclu de acțiuni:
- utilizatorii care caută pe Google de pe mobil serviciul promovat în site-ul tău de prezentare
apoi
- dau clic pe anunțul tău de reclamă Google Ads
apoi
- (odată ajunși în site-ul tău) dau click pe butonul de apelare;
Conversii – Completare Formular Chat Live:

utilizatorii caută pe Google de pe mobil / desktop
apoi
- dau clic pe anunțul de reclamă
apoi
- (odată ajunși în site) dau click pe butonul de Chat + își transmit numele +numărul de telefon +adresa de mail;
Conversii – Completare Formular de Contact:

- utilizatorii caută pe Google de pe mobil / desktop
apoi
- dau clic pe anunțul de reclamă
apoi
- (odată ajunși în site) completează & trimit formularul de contact;
Conversii – Tip Obiective / Evenimente în Google Analytics:
- Utilizatorii care petrec o anumita perioada de timp pe site (de ex: 5 minute)
- Utilizatorii care accesează un anumit număr de pagini din site (de ex: 5 pagini)
Citește și Partea a 2-a: ce înseamnă setarea, optimizarea și gestionarea unei campanii de promovare Google Ads