Cum să-ți crești Afacerea?

Cum să-ți crești Afacerea? Promovarea unui Site de Prezentare

Cum să-ți crești Afacerea? Promovarea unui Site de Prezentare

Acest articol are 2 părți. În prima parte acoperim:

  • Angajarea rapidă a utilizatorului și
  • Definirea & cuantificarea corectă a succesului reclamei

În Partea a 2-a vom vorbi despre:

Strategii Dedicate de Promovare pe Google & Facebook pentru Site-uri de Servicii

Afacerea ta este în domeniul serviciilor? Ai un site de prezentare?

Citește în continuare câteva sfaturi legate de cele mai bune metode de a promova site-ul tău de prezentare

Dacă afacerea ta este în domeniul serviciilor, indiferent că vorbim de domeniul medical, al reparațiilor de tot felul, avocatură, construcții, etc. iată câteva sfaturi pe care le poți urma pentru a-ți crește afacerea prin eficientizarea campaniilor de promovare online.

Rețeta Red-Dot.ro pentru promovarea Site-urilor de Prezentare și a Afacerilor cu Servicii

Clienții care au urmat rețeta noastră și-au dublat sau chiar triplat afacerea.

Experiența noastră de aproape 10 ani ne-a învățat că afacerea ta cu servicii va prospera și va putea fi promovată cu succes și rezultate dacă urmezi 3 pași simpli:

  1. Angajezi Super-Rapid Utilizatorul intrat pe site;
  2. Definești și Cuantifici Corect Obiectivul și Succesul Campaniilor de Promovare;
  3. Creezi și Setezi Optim / Profesionist Campaniile de Promovare propriu-zise;

Trei Pași Simpli pentru Promovarea cu Succes a unui Site de Prezentare

Dacă afacerea ta este în domeniul serviciilor, experiența noastră, de aproape 10a ni, pe domenii cum ar fi (dar fără a se limita la):

Servicii Domeniul MedicalServicii Tractări Auto
Servicii de Reparații Mașini Spălat & ElectrocasniceServicii Industriale
Servicii Juridice / AvocaturăServicii Asigurări Auto / RCA
Servicii Mutări / Transport AutoServicii Domeniul Construcții
Servicii Montaj, Reparații Ferestre TermopanServicii Chirurgie Estetică
Servicii Agenții de TurismServicii Montaj Pereți Sticlă & Sticlă Printată

Experiența în promovarea acestor domenii ne-a condus la identificarea elementelor care vor contribui cu siguranță la succesul campaniei de promovare online și deci la creșterea afacerii tale

Angajarea Super-Rapidă a Utilizatorului

Angajarea super-rapidă a utilizatorului care a dat clic pe anunțul de reclamă Google Ads / Facebook Ads și a ajuns în site-ul tău determinând astfel o acțiune a acestuia

Fără această angajare, la câteva secunde distanță de la momentul clicului pe anunț și „aterizării” utilizatorului în site, sunt mari șanse ca utilizatorul să plece și să devină clientul concurentului tău.

Astfel, pentru ca reclama ta Google / Facebook Ads să aibă succes, e nevoie de:

Obiectiv, Conversii, Succes

Definirea și Cuantificarea Corectă a Succesului Campaniei Google Ads sau Facebook Ads

Succesul campaniei sau Conversiile reprezintă utilizatorii care se transformă în clienți potențiali – lead-uri – și apoi în clienți.

Fără aceste acțiuni, campaniile de promovare online vor merge „în orb” fără a se putea optimiza în funcție de criterii valide de randament și performanță.

Ce Definim drept Succes al Campaniei de Promovare?

Agenția noastră utilizează cea mai performantă modalitate de setare a Conversiilor, prin Google Analytics și Google Tag Manager.

Așadar, Campania Google Ads / Facebook Ads va performa dacă realizăm următoarele:

  • Conversiile sunt corect identificate;
  • Contul Google Tag Manager este creat și setat corect;
  • Conversiile sunt reprezentate de acțiuni în site-ul tău ale utilizatorilor generați de reclamă;

Vrei să-ți promovezi online afacerea? Ai un web-shop sau oferi servicii?

Vrei creare site prezentare sau web shop? Vrei servicii web design?

Conversiile în Campaniile de promovare Online

Conversiile – Apeluri din site varianta mobilă

conversii tip apel
  • Astfel, ne interesează următorul ciclu de acțiuni:
    • utilizatorii care caută pe Google de pe mobil serviciul promovat în site-ul tău de prezentare

apoi

    • dau clic pe anunțul tău de reclamă Google Ads

apoi

    • (odată ajunși în site-ul tău) dau click pe butonul de apelare;

Conversii – Completare Formular Chat Live:

utilizatorii caută pe Google de pe mobil / desktop

apoi

    • dau clic pe anunțul de reclamă

apoi

    • (odată ajunși în site) dau click pe butonul de Chat + își transmit numele +numărul de telefon +adresa de mail;

Conversii – Completare Formular de Contact:

    • utilizatorii caută pe Google de pe mobil / desktop

apoi

  • dau clic pe anunțul de reclamă

apoi

  • (odată ajunși în site) completează & trimit formularul de contact;

Conversii – Tip Obiective / Evenimente în Google Analytics:

    • Utilizatorii care petrec o anumita perioada de timp pe site (de ex: 5 minute)
    • Utilizatorii care accesează un anumit număr de pagini din site (de ex: 5 pagini)