Cum să ALEGI și cu ce te poate AJUTA o Agenție de Marketing Online
Agenție de Marketing și Promovare Online Google Ads & Facebook Ads
În prima parte a articolului am detaliat capcanele și soluțiile alegerii unei Agenții de Marketing online. Răspundem acum și la întrebarea: cu ce te poate ajuta o Agenție AdWords serioasă și experimentată.
În primul rând te va ajuta nefăcând toate abramburelile descrise în partea I-a. N-o să-ți zică “vorbe goale ce din coadă au să sune“. Dacă există soluții bune, eficiente, rentabile pentru promovarea site-ului tău, ți le vor expune franc și le vor aplica. Dacă situația e gri sau neagră, foarte sincer ți-o vor spune și pe-asta. Ceea ce e mare lucru pentru că știi la ce să te aștepți.
Soluțiile implementate nu vor fi “standardizate” ci adaptate specificului și particularităților business-ului tău. Specialistul care-ți va crea, segmenta și optimiza campania AdWords va discuta cu tine pentru a înțelege caracteristicile ofertei promovate dar și comportamentul publicului țintă, al clientelei vizate. În acest fel va știi cui și cum să se adreseze, ce cuvinte cheie sunt potrivite și care sunt numai bune de evitat (cuvintele cheie negative), cum să formuleze textul anunțului, care sunt canalele AdWords de promovare adecvate și ce tip specific de campanii să propună, etc.
Cum lucrează o Agenție de Marketing & Promovare Online
Înainte de lansare, vei primi spre aprobare sumarul campaniei astfel încât să poți urmări ușor structura, cuvintele cheie pozitive și negative, anunțurile, programul de derulare. În același timp, bugetul recomandat va fi unul “lumesc” sau, în orice caz, unul potrivit, orientat exclusiv spre generarea de performanță, click-uri de calitate, rentabilitate, conversii și profit.
În sfârșit, ți se va acorda acces integral în contul campaniei AdWords. Vei putea consulta astfel oricând și direct de la sursă indicatorii și parametrii acesteia. Specialistul va gestiona permanent campania, va evita să-ți transmită rapoarte seci păstrând în schimb legătura cu tine, discutând regulat sau ori de câte ori e nevoie pe subiecte pertinente legate de evoluția campaniei, impactul acesteia în vânzări, detalii legate de noile oferte și promoții, evoluția pieței online, noi propuneri de dezvoltare a campaniei AdWords (campanii display, campanii remarketing, campanii mobile, etc).
Ești sigur că ASTA ar trebui să fac?
Pe scurt, o agenție serioasă îți va aduce Creșterea Afacerii tale prin: trafic pertinent (click-uri calificate), vânzări, rentabilitate și profit!
Cum? Abordările sunt în general aceleași, incluzând:
- alocarea unui specialist cu experiență relevantă, certificat AdWords (certificare Google Advertising Professional). Specialistul AdWords va seta contul, va crea, segmenta, gestiona și optimiza campania ta AdWords;
- întâlniri și discuții directe cu specialistul AdWords astfel încât acesta să înțeleagă specificul și particularitățile business-ului tău, punctele forte ale ofertei promovate, comportamentul publicului țintă, etc;
- gestionarea permanentă și optimizarea periodică, în funcție de evoluția pieței și a campaniei, astfel încât campania ta AdWords să îți aducă maximum de conversii vânzări și profit!
Așadar, a ști să-ți alegi un partener competent, serios și potrivit este tot atât de important ca dorința de a reuși în domeniul tău de activitate, oferind produse și servicii de calitate clienților tăi.
Tratează cu seriozitate acest proces și n-o să fii trădat!