Ce Înseamnă Setarea, Optimizarea și Gestionarea unei Campanii de Promovare Google Ads?
Aceasta este Partea 2 a articolului Cum să-ți crești Afacerea? Promovarea unui Site de Prezentare. În Partea 1 am acoperit:
- Angajarea rapidă a utilizatorului și
- Definirea & cuantificarea corectă a succesului reclamei
În acest articol vom acoperi partea de:
- Setare optimizată a campaniei de promovare
Setare & Optimizare Campanii Promovare
Setarea și Optimizarea Profesionistă a Campaniilor Google Ads
Gândirea strategiei de reclamă Google Ads prin setarea, segmentarea, integrarea cuvintelor cheie, crearea anunțurilor în sine și a extensiilor sunt acțiuni deosebit de importante care completează rețeta noastră de promovare și-ți garantează succesul.
Astfel, trebuie să te asiguri că strategia ta este simplă și optimizată:
- Strategia ta trebuie să vizeze atât creșterea conversiilor dar și brand-awarness – Succesul campaniei tale de promovare și deci creșterea afacerii tale depind de ele;
- Atenție la segmentare: câte campanii ai? atâtea obiective! atâta buget consumi! – Campaniile trebuie gândite în funcție de obiectiv și buget, dacă oferi două sau mai multe servicii dar obiectivul este același, creează o singură campanie care să le reflecte!
- Gestionarea și urmărirea campaniei reprezintă un job în sine – Este nevoie de multă experiență și muncă pentru a știi fix ce trebuie să optimizezi!
Detaliind, setarea și optimizarea campaniei de promovare trebuie să ia în calcul:
- Crearea și Setarea Campaniilor de Promovare propriu-zise în contul Google Ads;
- Integrarea conversiilor din Google Tag Manager în Contul Google Ads astfel încât Campania de Reclamă Google Ads să se poată optimiza după criteriile de succes și performanță definite;
- Lansarea Campaniei, Monitorizarea acesteia, gestionarea și acțiunile curente de optimizare;
Setare Campanii Google Ads
- Segmentare și direcționare corectă a anunțurilor către secțiunile relevante din website
- Setare / optimizare cont Google Ads – creare / restructurare completa a:
- campaniilor
- anunțurilor
- cuvintelor cheie
- extensiilor la anunțuri
- Setare tracking Google Tag Manager/Google Analytics
- Creare campanie de Remarketing
Strategie & Optimizare Google Ads
Pentru optimizarea campaniilor Google vom proceda astfel:
- Analiza corectă / coerentă a:
(1) produselor /serviciilor oferite de compania Dvs și
(2) felul cum sunt transpuse acestea în paginile site-ului, și
(3) identificarea cuvintelor cheie potrivite (pe platforma Google Ads) - Structurarea corectă / coerentă și optimă a celor 3 componente de mai sus în:
- campanii Google Ads
- grupuri de anunțuri
- anunțuri
- cuvinte cheie (astfel încât să obținem flexibilitate maximă de a jongla pe promovarea diferitelor produse / servicii ale Dvs dar și să evităm „canibalizarea” cuvintelor cheie – să ne auto-concurăm – dar și să obținem maximum posibil de vizibilitate)
- Identificarea modalității optime de setare a campaniilor:
- strategia de licitare
- canalele de reclamă: Search / Display / combinații între acestea, etc
- Redactarea optimă a mesajelor din anunțuri: titluri / descrieri / imagini / logo-uri
- Redactarea optimă a TUTUROR tipurilor de anunțuri recomandate:
- anunțuri text extinse
- anunțuri text responsive
- anunțuri mixte (text +logo +imagini) responsive
- Redactarea optimă a tuturor tipurilor de extensii de anunțuri posibile:
- sitelinks
- descrieri suplimentare
- extensii de apelare
- extensii tip snippet
- de locație, etc
- Setarea corectă a contului de Google Tag Manager și a conversiilor (conversiile definesc succesul campaniei)
- Identificarea și setarea altor tipuri de campanii (altele decât cele de Search) care să ajute la creșterea performanței campaniei de promovare. De exemplu:
- campaniile Smart Display
- Campaniile Video
- Remarketing
Gestionare & Urmărire Campanie
Odată cu lansarea campaniei, detaliile principale ce țin de gestionarea campaniei Google Ads au în vedere urmărirea principalilor indicatori de campanie și efectuarea de acțiuni de optimizare în funcție de aceste date.
Astfel, pentru succesul campaniei tale de promovare trebuie urmăriți următorii indicatori:
- Numărul de clicuri
- Numărul afișări
- Rata de clic
- Cota de piață (rata de afișări) acoperită versus buget
- Comportamentul cuvintelor cheie
- Scorul de calitate al cuvintelor cheie și cele 3 elemente principale care-l compun:
- rata de clic previzionată
- experiența utilizatorului în pagina de destinație din site
- relevanța anunțului
- Termenii reali de căutare care au generat trafic în campanie
- Indicatorii de performanță direcți:
- numărul de conversii
- rata conversiilor
- costul conversiilor
- Costurile zilnice
- Costurile pe perioade mai mari
- Optimizarea setărilor campaniilor (inclusiv strategia de licitare, dacă e nevoie) în funcție de performanța concretă a campaniilor
Te așteptăm pe la noi, la o cafea, pentru a discuta despre strategia de promovare online a site-ului tău de promovare