Campanii Smart Shopping Google Ads România
Campanii Smart Shopping Google Ads au ajuns și în România
Calea urmată de cumpărători până la momentul achiziției a devenit mai complexă
Google a introdus de curând campaniile Smart Shopping și în România. Pentru magazinele online axate pe volum și rentabilitatea investiției, nici că se putea o veste mai bună. Pentru Specialiștii Google Ads, cei care gestionează aceste campanii, vestea era așteptată de multă vreme.
Campanii Smart Shopping & Shopping Ads de la Google
Gestionarea Campaniilor Google Ads a devenit mai complexă și mai cronofagă
Pentru a obține performanță și vânzări, un Specialist Google Ads trebuie să se concentreze la mai multe detalii, simultan.
Strategia de reclamă Google Ads trebuie să fie clară și realistă.
Dintre detaliile concrete la care trebuie să se gândească, amintim:
- targhetarea în funcție de audiențe
- targetarea în funcție de dispozitiv
- campaniile mixte
- ajustarea licitațiilor
- amplasamentele
- anunțurile din Remarketing
și, mai nou,
- Shopping Ads
Google Smart Shopping: simplitate, randament, acoperire
Campaniile Smart Shopping
- Simplitate – Campanii mai ușor de Gestionat;
- Randament – Optimizezi în funcție de Obiective;
- Acoperire Mare – Găsești Cumpărători și pe Google Search dar și pe Google Display;
Cum Funcționează Campaniile Smart Shopping Google Ads
Campaniile Smart Shopping au drept obiectiv creșterea Profitabilității (a ROI). Acestea combină Remarketingul cu campaniile de Shopping și generează vizualizări de produse atât în rețeaua de Căutare cât și în cea Display.
Prin Machine Learning, sistemul învață din istoricul campaniilor și licitează automat pentru creșterea ROI.
Cum funcționează Google Smart Shopping
Campaniile Smart Shopping iau în calcul:
- Obiectivele de Business – Campaniile sunt strict setate pe obiectivul de Maximizare a Valorii Conversiilor:
- Machine Learning – Optimizare Automată în funcție de intențiile utilizatorilor;
- Întreaga Rețea Google – Combină Remarketingul cu Campaniile Shopping pentru a ajunge atât în Rețeaua Search, cât și Display, YouTube și Gmail;
Campanii Bazate 100% pe Obiectivele Tale
Campaniile Smart Shopping au un Unic Obiectiv: Maximizarea Valorii Conversiei
- Optimizarea Licitației după criteriul de Maximizare a Valorii Conversiei;
- Optimizare automată pentru maximizarea profitului din vânzări pentru bugetul alocat;
- Atingerea Obiectivului de Profitabilitate;
Campanii bazate 100% pe Obiective
Ai Afacere cu Servicii?
Ai Un Magazin Online?
Îți Atingi Obiectivele prin Advanced Machine Learning
Campaniile Smart Shopping utilizează licitarea potrivită pentru fiecare utilizator în parte și fiecare licitare în parte ținând cont de:
ceea ce Google cunoaște:
- căutări
- timp
- sezonalitate
- dispozitive
- localizare
- tipul de rețea
istoricul campaniilor:
- listele de public
- brand
- vânzări
- preț și volumul coșului de vînzări
- categoriile de produse
- tipul și textul anunțurilor
Google Smart Shopping:
- utilizatorul potrivit
- la momentul potrivit
- pentru costul potrivit
Optimizare și Acoperire pe Toate Canalele Google
Campaniile Smart Shopping Google Ads prezintă avantaje deosebite:
Acoperire pentru toate canalele de vizibilitate Google:
- Google Search
- Partenerii Google Search
- Rețeaua Google Display
- YouTube
- Gmail
Un singur feed și o singură campanie pentru toate rețelele
Buget alocat și optimizat automat pentru toate rețelele și tipurile de anunțuri
Smart Shopping îți va găsi utilizatorul potrivit pe canalul potrivit la costul potrivit
Fie că vorbim de canalele de căutare, Display, Youtube sau Gmail, datorită posibilităților unice de optimizare și folosire a istoricul campaniilor prin intermediul analizei de tip Machine Learnig, Acest tip de campanii îți va genera o creștere a valorii conversiilor cu minim de 20% față de campaniile standard.
Vrei să-ți promovezi online afacerea? Ai un web-shop sau oferi servicii?
Vrei creare site prezentare sau web shop? Vrei servicii web design?
Cum Testezi Campaniile Smart Shopping?
Analiza Înainte și După
Compară campaniile smart shopping cu cele de vânzări + remarketing – recomandăm compararea performanțelor înregistrate, pe aceleași perioade de timp, a noilor campanii Smart Shopping, cu campaniile existente de vânzare și Remarketing
Testează Anumite Categorii de Produse
Compară anumite categorii de produse. testează smart shopping – dacă nu ești pregătit să promovezi toate produsele prin acest nou tip de campanie, alege anumite categorii relevante de produse și compară în acest mod
Start la Noua Ta Campanie Smart Shopping Google Ads
Pentru a activa acest nou tip de campanie trebuie creat un feed special de produse, dedicat acestui tip de campanie, și integrat apoi în Google Merchant Center
Procesul este apoi:
- Crearea Campaniei Smart Shopping
- Setarea Bugetului
- Selectarea Produselor
- Crearea anunțurilor – integrează imagini, titluri, descrieri și log-ul. Sistemul va afișa imagini relevante ale produsului bazându-se pe ceea ce Machine Learning a determinat despre utilizator în interacțiunea cu site-ul tău