Campaniile Smart Shopping Au Ajuns în România

Campanii Smart Shopping Google Ads au ajuns și în România

Calea urmată de cumpărători până la momentul achiziției a devenit mai complexă

Google a introdus de curând campaniile Smart Shopping și în România. Pentru magazinele online axate pe volum și rentabilitatea investiției, nici că se putea o veste mai bună. Pentru Specialiștii Google Ads, cei care gestionează aceste campanii, vestea era așteptată de multă vreme.

Agentia Red-Dot-ro iti Creeaza Campanii Smart Shopping

Gestionarea Campaniilor Google Ads a devenit mai complexă și mai cronofagă

Pentru a obține performanță și vânzări, un Specialist Google Ads trebuie să se concentreze pe:

  • targhetarea în funcție de audiențe
  • targetarea în funcție de dispozitiv
  • campaniile mixte
  • ajustarea licitațiilor
  • amplasamentele
  • anunțurile din Remarketing

și, mai nou,

  • Shopping Ads
Campanii Smart Shopping

Campaniile Smart Shopping

  1. Simplitate – Campanii mai ușor de Gestionat;
  2. Randament – Optimizezi în funcție de Obiective;
  3. Acoperire Mare – Găsești Cumpărători și pe Google Search dar și pe Google Display;

Cum Funcționează Campaniile Smart Shopping Google Ads

Campaniile Smart Shopping au drept obiectiv creșterea Profitabilității (a ROI). Acestea combină Remarketingul cu campaniile de Shopping și generează vizualizări de produse atât în rețeaua de Căutare cât și în cea Display.

Prin Machine Learning, sistemul învață din istoricul campaniilor și licitează automat pentru creșterea ROI.

Cum Funcționează Campaniile Smart Shopping

Campaniile Smart Shopping iau în calcul:

  • Obiectivele de Business – Campaniile sunt strict setate pe obiectivul de Maximizare a Valorii Conversiilor:
  • Machine Learning – Optimizare Automată în funcție de intențiile utilizatorilor;
  • Întreaga Rețea Google – Combină Remarketingul cu Campaniile Shopping pentru a ajunge atât în Rețeaua Search, cât și Display, YouTube și Gmail;

Campanii Bazate 100% pe Obiectivele Tale

Maximizarea Valorii Conversiilor

Campaniile Smart Shopping au un Unic Obiectiv: Maximizarea Valorii Conversiei

  • Optimizarea Licitației după criteriul de Maximizare a Valorii Conversiei;
  • Optimizare automată pentru maximizarea profitului din vânzări pentru bugetul alocat;
  • Atingerea Obiectivului de Profitabilitate;
Campanii Smart Shopping Google Ads

Îți Atingi Obiectivele prin Advanced Machine Learning

Campaniile Smart Shopping utilizează licitarea potrivită pentru fiecare utilizator în parte și fiecare licitare în parte ținând cont de:

ceea ce Google cunoaște:

  • căutări
  • timp
  • sezonalitate
  • dispozitive
  • localizare
  • tipul de rețea

istoricul campaniilor:

  • listele de public
  • brand
  • vânzări
  • preț și volumul coșului de vînzări
  • categoriile de produse
  • tipul și textul anunțurilor
smart-shopping-machine-learning

Optimizare și Acoperire pe Toate Canalele Google

Campaniile Smart Shopping Google Ads prezintă avantaje deosebite:

Acoperire Campanii Smart Shopping

Acoperire pentru toate canalele de vizibilitate Google:
    • Google Search
    • Partenerii Google Search
    • Rețeaua Google Display
    • YouTube
    • Gmail
Un singur feed și o singură campanie pentru toate rețelele
Buget alocat și optimizat automat pentru toate rețelele și tipurile de anunțuri

Smart Shopping îți va găsi utilizatorul potrivit pe canalul potrivit la costul potrivit

canale de difuzare campanie smart

Fie că vorbim de canalele de căutare, Display, Youtube sau Gmail, datorită posibilităților unice de optimizare și folosire a istoricul campaniilor prin intermediul analizei de tip Machine Learnig, Acest tip de campanii îți va genera o creștere a valorii conversiilor cu minim de 20% față de campaniile standard.

Cum Testezi Campaniile Smart Shopping?

Analiza Înainte și După

cum testezi smart shopping perioada timp similara
Compară campaniile smart shopping cu cele de vânzări + remarketing – recomandăm compararea performanțelor înregistrate, pe aceleași perioade de timp, a noilor campanii Smart Shopping, cu campaniile existente de vânzare și Remarketing

Testează Anumite Categorii de Produse

testează smart shopping

Compară anumite categorii de produse. testează smart shopping – dacă nu ești pregătit să promovezi toate produsele prin acest nou tip de campanie, alege anumite categorii relevante de produse și compară în acest mod

Start la Noua Ta Campanie Smart Shopping Google Ads

lansare campanie smart shopping

Pentru a activa acest nou tip de campanie trebuie creat un feed special de produse, dedicat acestui tip de campanie, și integrat apoi în Google Merchant Center

Procesul este apoi:

  1. Crearea Campaniei Smart Shopping
  2. Setarea Bugetului
  3. Selectarea Produselor
  4. Crearea anunțurilor – integrează imagini, titluri, descrieri și log-ul. Sistemul va afișa imagini relevante ale produsului bazându-se pe ceea ce Machine Learning a determinat despre utilizator în interacțiunea cu site-ul tău
Meniu