Campanii Google Ads & Facebook Ads

Campanii de Promovare Online – Cum le Eficientizezi?

Cum Eficientizezi Campaniile de Promovare Online?

Mix-ul Google Ads & Facebook Ads

Cea mai bună rețetă de promovare online pentru creșterea afacerii tale

Pentru promovarea online vă recomandăm un mix între campaniile PPC de promovare Google Ads și Facebook Ads.

Obiectivul campaniilor de promovare

E foarte important ca să definești care este obiectivul campaniei tale de promovare online. Fără obiective clare campania ta nu va avea rezultate și businessul tău nu va crește.

Experiența în crearea, gestionarea și optimizarea campaniilor de reclamă online ne-a învățat că, de regulă, obiectivele care generează într-adevăr o creștere a business-ului sunt => conversii / vânzări și brand awarness.

Cum Eficientizezi și Optimizezi Campania ta Google Ads

Principalii pași pentru optimizarea si eficientizarea reclamei Google Ads:

1. Setare Google Ads
2. Strategie & Optimizare Google Ads
3. Gestionare & Rapoarte Google Ads

Setare Campanie Google Ads

Câteva elemente importante în setarea unei campanii de promovare Google Ads

• Setare tracking Google Tag Manager/Google Analytics (în special pentru site-uri de prezentare)
• Pentru promovare magazin online: Configurare Ecommerce pentru înregistrarea conversiilor/valorii conversiilor
• Creare cont Google Merchant Center
• Creare campanii de Google Shopping Ads (ad-uri cu afișări de produse direct în Google)
• Creare campanie de Remarketing dinamic (afișarea produselor vizualizate de potențialul cumpărător)
• Segmentare si direcționare corectă a anunțurilor către secțiunile relevante din website
• Setare / optimizare cont Google Ads (creare / restructurare completă a: campaniilor, ad-urilor, extensiilor, cuvintelor cheie)

Strategie & Optimizare Google Ads

Recomandări pentru optimizarea campaniilor Google Ads

  • Analiza corectă / coerentă a:

(1) produselor /serviciilor oferite de compania ta și

(2) felul cum sunt transpuse acestea în paginile site-ului

(3) identificarea cuvintelor cheie potrivite (pe platforma Google Ads)

  • Structurarea corectă / coerentă și optimă a celor 3 componente de mai sus în campanii Google Ads, grupuri de anunțuri, anunțuri, cuvinte cheie
    • Obiectivul este să obținem flexibilitate maximă de a jongla pe promovarea diferitelor produse / servicii ale businessului tău
    • să evităm „canibalizarea” cuvintelor cheie – să ne auto-concurăm – dar și
    • să obținem maximum posibil de vizibilitate)
  • Identificarea modalității optime de setare a campaniilor:
    • strategia de licitare
    • canalele de reclamă: Search / Display / combinații între acestea, etc
  • Redactarea optimă a mesajelor din anunțuri:
    • titluri
    • descrieri
    • imagini
    • logo-uri
    • video
  • Redactarea optimă a TUTUROR tipurilor de anunțuri recomandate:
    • anunțuri text extinse
    • anunțuri text responsive
    • anunțuri mixte (text +logo +imagini +video) responsive
  • Redactarea optimă a tuturor tipurilor de extensii de anunțuri posibile:
    • site-links
    • descrieri suplimentare
    • extensii de apelare
    • extensii tip snippet
    • extensii de locație, etc
  • Setarea corectă a contului de Google Tag Manager și a conversiilor (conversiile definesc succesul campaniei)
  • Identificarea și setarea altor tipuri de campanii (altele decât cele de Search) care să ajute la creșterea performanței campaniei de promovare (de exemplu: campaniile Smart Display și Remarketing)

Gestionare & Rapoarte Campanie Google Ads

Detaliile principale ce țin de gestionarea campaniei Google Ads

Odată cu lansarea campaniei, detaliile principale ce țin de gestionarea campaniei Google Ads au în vedere urmărirea principalilor indicatori de campanie și efectuarea de acțiuni de optimizare în funcție de aceste date.

Iată ce ar trebui urmărit:

  • Numărul de clicuri
  • Numărul de afișări
  • Rata de clic
  • Cota de piață (rata de afișări) acoperită versus buget
  • Comportamentul cuvintelor cheie
  • Scorul de calitate al cuvintelor cheie și cele 3 elemente principale care-l compun:
    • rata de clic previzionată
    • experiența utilizatorului în pagina de destinație din site
    • relevanța anunțului
  • Termenii reali de căutare care au generat trafic în campanie
  • Indicatorii de performanță direcți:
    • numărul de conversii
    • rata conversiilor
    • costul conversiilor
  • Costurile zilnice
  • Costurile pe perioade mai mari
  • Optimizarea setărilor campaniilor (inclusiv strategia de licitare, dacă e nevoie) în funcție de performanța concretă a campaniilor
  • Raport lunar detaliat

Campanii Facebook Ads

Elemente principale ale unei campanii de promovare Facebook Ads

  • Realizarea de cataloage de produse pentru promovarea in Facebook/Instagram
  • Campanie Remarketing
  • Verificarea pixelului Facebook pentru a determina dacă înregistrează corect traficul și conversiile
  • Setare campanii punctuale cu direcționare către categoria demografică corectă
  • Monitorizare și ajustare periodică a campaniilor
  • Raport lunar