fbpx
AdWords... Google AdWords!

AdWords… Google AdWords!

AdWords… Google AdWords!

Bond… James Bond! și Google Ads

Cred că știți bancul acela care persifla celebra replică din filmul Agentul 007. Dacă nu-l știți, vi-l zic rapid – într-un bar, un tip vede o tipă bună, se hotărăște să-și încerce norocul și-o abordează: “Bond… James Bond!” la care ea-i zice: “Off… Fuck off!”.

Cam așa și cu AdWords… Google AdWords. Termenul în sine (atât cuvântul “AdWords” cât și “Google AdWords”) a devenit extrem de popular în căutările internauțior. Pe cale de consecință, ce e pe val, ca valul trece, era să zic. Nu, ce e pe val e și scump!

Costurile în Google Ads

Obrazul Subțire cu Cheltuială se Ține

Obrazul subțire cu cheltuială se ține ați putea zice, totuși uneori poate e mai bine să stai puțin mai la o parte altfel s-ar putea să te măture valul.

Să încercăm așadar să lămurim ce este acest “AdWords… Google AdWords!”.

Nu ne facem iluzii cu privire la rezultatul întreprinderii noastre; nu sperăm că o să reducem numărul celor care “pleacă surzi la vânătoare” (citește: nu știu ce caută). Sperăm însă ca măcar câțiva dintre aceștia să citească rândurile de față astfel încât, data viitoare când s-or găsi într-un “bar”, să fie conștienți că dacă nu vor știi să formuleze o replică mai deșteaptă (citește: o căutarea mai puțin generică, mai țintită), răspunsul primit s-ar putea să fie similar celui din bancul de mai sus.

Google AdWords, un James Bond al Motoarelor de Căutare

Deci, ce este sau cine este acest James Bond al motoarelor de căutare? Ce este AdWords…Google AdWords?

AdWords este canalul de reclamă al motorului de căutare Google. Atunci când cauți pe Google, vei folosi termeni de căutare (interogări sau cuvinte cheie) iar Google-ul îți va returna o serie de rezultate provenind dintr-o serie de canale. Canalele Google pot fi comparate cu grila de posturi a unui cablist care-ți pune la dispoziție și canale de știri, și de filme, de desene animate, de tele-shopping, etc.

Google-ul de obicei panorameaza mai multe canale în același ecran.

Nu pleca la Vânătoare fără pușcă

Să zicem – că tot ne propunem să nu mai plecăm la vânătoare fără pușcă – că tu cauți pe Google “echipament de vânătoare”.

Google-ul îți va returna o serie de rezultate: site-uri de prezentare sau web-shop-uri (canalul web), poze (care provin din canalul de imagini),  filmulețe (provenite din canalul video), știri (din canalul de, ați ghicit, știri!) și așa mai departe.

Moț, în fruntea tuturor, vor trona însă rezultatele plătite provenite din canalul de reclamă AdWords… Google AdWords.

Google AdWords
SSSST! Cred că acum știm ce vânam!
Vrei, nu vrei, bea Grigore… AdWords!

Așadar, AdWords-ul tocmai s-a prezentat!

Vrei nu vrei, bea Grigore agheasmă! Îți place, nu-ți place, atunci când cauți pe Google, primele rezultate vor fi întotdeauna cele plătite, numite și link-uri sponsorizate, rezultate AdWords sau rezultate pay-per-click.

Cum procedezi să apari și tu moț, cu site-ul tău, în Google?  Simplu! Inițiezi și lansezi o campanie Google AdWords.

Ce presupune inițierea și lansarea unei campanii AdWords? Detaliem într-un articol viitor dar, pe repede înainte, vă putem da pașii:

  • creezi un cont Google AdWords;
  • definești textul anunțului;
  • îți faci cruce și-i dai drumul!

Google AdWords îți Crește Afacerea!

Ce-am spus la final nu e degeaba.

Mare atenție pentru că, fiind atât de simplu niște lucruri ar trebui să fie și complicate, nu?

Există reguli, există condiții, există detalii, muuulte detalii, există concurență. Campania AdWords trebuie atent și profesionist segmentată, gestionată și optimizată. Toate acestea au un preț al lor și acest preț e plătit, de obicei de cei neinițiați. Așa cum sunt și cei care caută “AdWords… Google AdWords” și se așteaptă să dea lovitura, să aibă rezultate, comenzi, clienți, profit!

Într-un viitor articol vom detalia pașii de mai sus. Între timp, dacă ai ajuns până la aceste rânduri ești într-o poziție mult mai bună decât tipul cu agațamentul din bancul de la început – conștientizezi că dacă vrei să primești un răspuns favorabil trebuie să știi cum să formulezi întrebarea.

Tu vrei AdWords pentru că vrei să-ți crești afacerea?

Contactează-ne! Sună-ne, dă-ne un mail, vizitează-ne, o să te putem ajuta!