16_Tehnici_îmbunătățire_campanie_ppc

16 Tehnici de Bază pentru Profitabilitatea unei Campanii PPC

16 Tehnici de Bază pentru Profitabilitatea unei Campanii de Promovare Google

Campanii PPC Google AdWords

După ce te-ai hotărât ca reclama PPC “is the answer” punându-ți multe speranțe în acest tip de promovare, dacă realitatea nu e deloc roz și vânzările nu vin, afacerea nu crește, nu e o mare diferență între cum era înainte și cum e după lansarea campaniei Google cred că ar trebui să verifici câte din elementele de mai jos le-ai bifat în momentul creării campaniei Google AdWords, de-a lungul gestionării și optimizării acesteia.

Așadar:

Tehnici de Bază pentru Profitabilitatea Campaniei Google Ads

  1. Ai campanii diferite pe căutare și pe display sau e totul un talmeș-balmeș?
  2. Ai, în cadrul campaniei de display, campanie de remarketing? și în cadrul acestei campanii de remarketing, ai liste specifice pentru produse specifice? (vei putea astfel afișa bannere cu reclama pentru produsul x vizitatorului care a fost interesat de produsul x!);
  3. Tot la secțiunea de remarketing, ai campanie de remarketing pe căutare? (vei viza utilizatorii, afișându-le anunțul tău, atunci când aceștia caută produse similare sau adiacente produselor tale);
  4. Ai grupuri de anunțuri structurate și segmentate optimizat, populate cu un număr rezonabil de cuvinte cheie “înrudite” din punct de vedere semantic?
  5. Ai măcar 2 anunțuri în fiecare grup de anunțuri și ți-ai bifat opțiunea de rotație egală a anunțurilor în loc de cea proporțională? (impusă de Google prin presetare). Vei putea observa, după o perioadă relevantă, care anunț e mai atractiv și mai performant!
  6. Te folosești de funcția de programare a anunțurilor pe ore și zile?
  7. Ți-ai definit și setat conversiile? Dacă nu… fuguța la treabă pentru că, altfel, ai cam plecat câine surd la vânătoare!
  8. Verifici constant scorul de calitate al cuvintelor și te asiguri că pentru cuvintele cheie cu scor mic faci optimizări astfel încât să-l crești?

Tehnici de Bază pentru Rentabilitatea Campaniei PPC

  1. Ai încercat să crești CTR-ul? (rata de click);
  2. Ai pagini de destinație dedicate pentru fiecare grup de anunțuri?
  3. Folosești detalii de optimizare SEO și “ergonomie” a navigării pentru paginile de destinație?
  4. Folosești cuvinte cheie negative? Monitorizezi constant căutările reale?
  5. Utilizezi, în cadrul fiecărui grup de anunțuri toate tipurile de potrivire a cuvintelor cheie? (broad modificat, prahse, exact);
  6. Adaugi și rotești constant anunțuri pentru a le descoperi pe cele mai profitabile?
  7. Testezi diferite variante ale paginilor de destinație (landing page)?
  8. Te concentrezi pe cuvintele cheie cu trafic mare?
16 Tehnici de Îmbunătățire Campanie PPC
Hei! Eu am muncit de m-am spetit și “cineva” îmi fură rezultatele!
La Campanie trebuie să Șurubărești Constant

După cum vezi, treabă de făcut e multă.

Fiecare detaliu este foarte important. La campanie trebuie să “șurubărești” constant. Uneori, și 1 oră pe zi, 5 zile pe săptămână, 4 săptămâni pe lună, 12 luni pe an, e cam puțin pentru administrarea, gestionarea și optimizarea campaniei.

Dacă bănuiești că “dușmanul” e bine ascuns, poate ar trebui să te întorci la bază și să re-verifici setările primare ale contului și campaniilor –  s-ar putea să descoperi surprize… neplăcute, care odată îndreptate să producă o creștere substanțială a rentabilității.

Nu uita că există agenții de marketing online serioase care te pot ajută. Dar să o găsești și să o alegi pe cea potrivită e o artă în sine.

Încearcă să eviți erorile făcute de majoritatea celor care folosesc acest tip de reclamă. Dacă reușești asta ești deja mult deasupra mediei și vei avea enorme beneficii. În sfârșit, peste toate acestea, de multe ori e nevoie de multă răbdare!

Te așteptăm la o cafea și o discuție!