Conversii Multe, Vînzări Puține: 5 Pași Greșiți
Ești cum nu se poate mai mulțumit de ce-ai realizat, nu? Ai conceput un anunț bestial: un titlu fără concurență, rândul unu și doi… de neprețuit, gama de extensii…
Millenials – Ce trebuie să știm despre Generația Google
Millenials (Generația Y, Generația Net, Generația Google, iGenerația) este termenul care definește cohorta demografică reprezentată de indivizii care au atins maturitatea odată cu zorii noului secol (secolul 21). De unde…
AdWords și Pagina de Destinație – Profetul, aurul și ardelenii
Ai plecat vreodată de la un film pentru că era prea prost pentru a-ți mai irosi timpul? Ni s-a întâmplat tuturor. Care-i legătura dintre filme, campaniile AdWords și paginile…
“Și am mers prin Valea Plângerii”…am pătimit dar am ieșit mai Puternic!
Se întâmplă de multe ori. Se întâmplă de fiecare dată. Ideea e să “suck it up”, să strângi din dinți, să supraviețuiești și să ai încredere că “luminița de la…
Când mă îmbogățește AdWords-ul?
Ai (o campanie cu) istoric “subțire”? Ai răbdare! AdWords nu e Caritas. Nu te îmbogățește peste noapte. Nu bagi 1000 de euro și obții imediat de 8 ori pe…
Ce se întâmplă cu Exact Match începând cu Septembrie?
Google a anunțat oficial că, începând cu luna septembrie, va efectua o modificare importantă în legătură cu una dintre opțiunile de potrivire a cuvintelor cheie și anume [Exact Match]. Acest…
Editorul AdWords: Campanii PPC create Rapid cu Ajutorul Shortcut-urilor
Chiar dacă gestionezi mai multe conturi deodată sau doar conduci, în beneficiul afacerii tale, propria campanie de link-uri sponsorizate, utilizarea Editorului AdWords îți dă posibilitatea scurtării timpului petrecut pentru crearea, gestionarea,…
Crearea și Delimitarea Listelor de Cuvinte Cheie Negative în Arhiva Comună
Am relevat în articolul precedent ce sunt, cum se creează și se integrează în campanii și cont listele de cuvinte cheie negative. Vom dezvălui aici câteva detalii despre identificarea, separarea…
Listele de cuvinte cheie negative la nivel de cont
O strategie adecvată a cuvintelor cheie negative reprezintă un element esențial al oricărei campanii AdWords deoarece va determina eliminarea afișării anunțurilor la căutarea termenilor irelevanți pentru obiectivele reclamei tale Google.…